Wat geef je een meisje van 2 dat alles al heeft? Ik weet echt niet wat ik voor mijn meisje moet kopen naar mijn inzien heeft ze alles wel hahaha. Mag tot 100 euro kosten.
Iets doen met haar? Een voorstelling, dierentuin, picnicken, naar Ikea en in alle kamertjes spelen, gevolgd door ijs en friet? Kinderen van die leeftijd zien de waarde van spullen nog niet zo.
Mijn dochter kreeg voor haar 1e verjaardag een gave passpiegel van mijn ouders,een kinderformaatje voor op haar kamer. Het was en is een succes!
We hebben al een dagje pretpark gepland op de dag dat ze jarig is.maar bij een verjaardag hoort ook een kado. Pluim dat is misschien ook wel een idee voor haar nieuwe kamer straks.
Hier kreeg ze een tafeltje met stoeltjes voor op haar eigen kamer. Beneden hadden we het al wel, maar op haar eigen kamer heeft ze nu ook een heerlijk plekje om te spelen. Verder kreeg ze een barbie popje, loopfiets, buitenspeelgoed (stoepkrijt, bellenblaas, zandbakspeelgoed), rugzak voor als ze over een aantal maanden naar de psz gaat, Nijntje verstopspel, puzzels (is ze gek op!), houten speelgoed als aanvulling op het houten keukentje dat ze al had, dvd van favo tv serie en een eigen set kleurpotloden, stempels etc met etui (want wat kan je ruzie krijgen met je zus ).
Ons meisje word 2 juli 2 jaar en van ons krijgt ze een electrische auto met afstandbediening zodat wij kunnen besturen als ze er in zit. Van opa en oma gaat ze een peuter kamer krijgen. Dus goed verwend. Zal even een link van de auto zoeken ja
De meeste dingen zijn er al in overvloed. Kleurtjes hebben ze beide een koffer want idd daar was.echt knallende ruzie over hahaha Babyhope zo'n auto hebben we nog van de eerste anders was het een goede optie geweest
Een speelhuisje voor buiten met glijbaan? Dat wil ik mijn zoontje geven die in sept. 2 wordt. Ik zet het dan wel al in juli buiten zodat hij er ook wat aan heeft.
onze dochter kreeg met haar 2e verjaardag een keukentje. Er is zoveel te bedenken, maar als jij denkt dat ze alles al heeft....ik zou dan voor iets nuttigs gaan (kleren, uitje, abonnement op een speeltuin/dierentuin in de buurt, deel op spaarrekening zette)
Speel huisje glijbanen schommel keukentje zandbak watertafel das is er allemaal al. Voor in huis hebben we heel veel duplo little people auto's em poppenspul. Kleding.heeft ze echt te veel Sparen doen we al ruim voor ze en een.abbo dierentuin hebben we.
Volgens mij heeft ze alles al!! Ons meisje heeft met haar eerste verjaardag een persoonlijk boek gekregen en dat willen we elk jaar doen. Is absoluut geen 100 euro maar als ze al alles heeft?!
Ik ga een keukentje en een opmaaktafeltje kopen met stoeltje, spiegel en make upjes zodat ze mama na kan doen met haar eigen spullen ipv mij spullen
onze kleine man word in augustus 2 en krijgt dan een speelhuisje voor buiten. En een nieuwe kamer in het thema Micky mouse Van mn schoonouders krijgt ie een dvd scherm voor in de auto ( gaan in september met de auto naar het buitenland dus het is wel met het oog daarvoor) Van mijn ouders krijgt ie een micky mouse dekbed overtrek voor zn nieuwe bed. verder gaan we aan vrienden en familie ook nuttige dingen vragen bv een nieuwe zwembroek Sloffen voor de winter enz speelgoed krijgt ie ook genoeg zo eff tussendoor.
Ik lees mee Waar kan je zo'n opmaaktafeltje kopen? Lijkt me erg leuk, mn meisje houdt ook zo van tutten! (Liefst iets van hout, of niet te plastic achtig ) Wij gaan rondom haar verjaardag trouwens haar kamertje oppimpen. Ze krijgt dan het juniorbed van onze zoon, ander meisjesachtig beddengoed etc. Ze heeft idd al zoveel speelgoed en ze beseft toch nog niet echt een echt cadeau meer of minder. Ik wil ook nog tzt een houten poppenhuis kopen waarvoor we steeds wat kunnen kopen, maar denk dat ze er nu misschien nog wat te jong voor is en dat ik dat bewaar voor sinterklaas of haar derde verjaardag?