buikje met de 8 -9 weken

Discussion in 'Zwangerschap' started by witte reus, Oct 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    1,789
    0
    0
    hey hallo meiden.

ik had een vraagje, kan ik al met de 9 weken een buikje hebben, dan heb ik het niet over mijn darmen want ik kan makkelijk naar de wc. maar heb echt het idee dat mijn buikje al begint te groeien. mijn vriend zei dat gister ook tegen mij. is het mogelijk?

liefs witte reus.

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    kunnen wel degelijk je darmen zijn, die maken namelijk ruitme voor je baarmoeder die aan het groeien is.
    Je baarmoeder die zit tot ongeveer 12 weken achter het schaambeen.
    Succes verder met je zwangerschap

3. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

Jun 14, 2007
    465
    0
    0
    Ik heb ook al wel een buikje hoor en blijkbaar is het niet zo abnormaal!
    Maar volgens mij zijn het ook wel je darmen hoor, die door je baarmoeder naar voren geduwd worden.

4. Lidy

Lidy Actief lid

Feb 5, 2007
    200
    0
    0
    Ja hoor dat kan zeker. Zelf begon ik ook vrij snel boller teworden, terwijl ik ook goed naar het toilet kan. En de bolling begon gelijk al vanaf mijn ribben, en daar zit de baarmoeder zeker nog niet! Ik heb hier wel geleerd dat de grote van de buik zelf erg weinig zegt en dat dit bij iedereen verschillend is.

5. Lin79

Lin79 Actief lid

Aug 25, 2006
    125
    0
    0
    Ja hoor dat kan zekker! Ik kreeg met 8 weken mijn broeken al niet meer dicht. Maar het zijn waarschijnlijk wel je darmen die plaats maken.

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heb er ook last van... En het heeft wel degelijk met je darmen te maken!

Ik vroeg het 2 weken geleden nog aan mn gyn. Ze zei dat het kwam omdat door invloed van hormonen, je darmen opzetten. Heb zelf ook een gemakkelijke stoelgang, maar aan mij kun je gewoon al zien dat ik zwanger ben.

7. dandy

dandy Lid

Aug 4, 2007
    64
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hoi, ik kon met 5 weekjes mijn broek al niet meer aan krijgen.
    Ik had elke maand tijdens de eisprong dat mijn buik bovenin begon op te zetten en als de menstr. kwam ging dit weer weg en zakten de broeken me van de kont.
    nu is dit blijven zitten omdat ik zwanger ben.
    Of het nu lucht, vocht of iets anders is weet ik niet.
    Het is echt het bovenste gedeelte van de buik en nu met 11 weken begint ook de onderkant een beetje te groeien.

gr. Irina

8. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

Jun 17, 2007
    768
    0
    0
    Hier nog iemand die al positiebroeken aan heeft....(zie album voor foto). Ik weet nog wel van m'n vorige zwangerschap dat dit buikje tot een week of 14 bleef en pas daarna verder groeide (tot het kindje en de baarmoeder dus gaan groeien).

9. tayka

tayka Lid

May 31, 2007
    50
    0
    0
    ass. groepsleider
    assen
    ik heb zelf dat ik s'avonds vaak de broeken los moet doen want dat zit echt niet lekker meer. en met mijn vorige zwangerschap had ik bij 3 maanden een buik dat mensen aan mij vroegen of ik geen vijf maanden was, of er een tweeling in zat, dus kan denk ik mijn lol weer op!

10. Gertje

Gertje Lid

Mar 7, 2007
    59
    0
    0
    Overijssel
    ;)
    Ik ben nu 11weekjes en bij mij zit er ook idd een puntje op mijn buik! Het zal wel met de ingewanden te maken hebben, maar je ZIET al wel iets! Maakt dan ook niet uit wat het is, maar het buikkie begint zich te showen!
    Geniet ervan! Toch leuk als je het nu al een beetje kan zien;)

11. Niet meer actief

Ik heb ook al wel een klein buikje, helemaal onderin me buik.
    De rest is ook dik, maar komt idd door de darmen.

Maar ik pas mijn broeken nog wel.

12. valhalla

valhalla Niet meer actief

Had met een week of 9, 10 gewoon echt een stomme buik. Zo'n stomme ik-heb-veel-teveel-gegeten-/gedronken-buik. 't Was net niks zeg maar.

Nu wordt 't meer een rondje gelukkig. Maar goed het kan dus wel...

Share This Page