Vaarwel zorgeloze zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Leenislief, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Jeetje wat een rotnieuws! :(

Heel veel sterkte!

2. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Bah, wat een naar nieuws. Hopelijk komt het allemaal goed met de kleine. Veel sterkte gewenst!

3. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    poeh dat is schrikken. Ik weet nog dat ik zenuwachtig was voor de 20 weken echo, precies wat je zegt je weet dat het kan. Maar gaat er natuurlijk vanuit dat alles goed gaat.

Ik ken toevallig een kindje die cyste op zn longen heeft. Namelijk mijn kleine neefje. Ook mijn oom en tante kregen het te horen met 20 weken en het blijft helaas een erg spannende tijd. Omdat ze gewoon niet weten hoe het gaat verlopen. Bij mijn neefje zijn ze wel verkleind maar niet helemaal weg. Toch is het nu een heerlijk ventje van 4 waar je niets aanziet. Het enige verschil is dat ze op moeten letten als hij verkouden is en mag hij niet in een rokerige ruimte verblijven. Zover ik het begrepen heb kan en mag hij gewoon alles en kun je het vergelijken met iemand die astma heeft ( tuurlijk ligt het wel aan de grote van de cyste in welke mate je).

Hopelijk ben je nu iets geruster, al kan ik me voorstellen dat je als ouder altijd zorgen om je kindje hebt. Ik hoop dat alles goed komt met jullie kleintje en het er mooi uitgroeit. Sterkte en succes met je zwangerschap.

4. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje dat is ook wat zeg!
    Lijkt mij ook best spannend zo'n 20 weken echo. Maar toch alleen maar goed als je bepaalde zaken al van te voren weet. Hopelijk loopt het met een sisser af. Sterkte!

Deel Deze Pagina