Hey dames, Onverwacht gisteren posi getest en hoe! Op 13 DPO 2 dikke strepen en vandaag op 14 DPO een HCG van 890. Dat getal vind ik echt mega hoog voor deze termijn. Wie had op deze termijn ook zo'n HCG en was het er 1 of 2? Dat beide kan, weet ik, maar ben gewoon benieuwd. En buiten wat onbestendig gevoel/vage misselijkheid en geen trek, merk ik bijzonder weinig. Echt heel apart. Kan dit komen door mijn vroege miskraam van vorige maand? Dus dat je lichaam nog aan het HCG gewend is ofzo? Vorige maand was het erg laag, HCG 12. Iedereen succes met zwangeren en bevallen! Hopelijk mogen wij ook bij poging nummer 5!
Gefeliciteerd!! HCG hebben sommige vrouwen meer dan andere vrouwen en sommigen zijn er gevoeliger voor dan anderen. Ik denk niet dat het veel zegt! Behalve natuurlijk dat je hartstikke zwanger bent!
op je eerste vraag heb ik geen antwoord. Op je tweede vraag wel. Je hebt met deze termijn al meer kwaaltjes als dat ik toen had. Ik werd met 6 weken erg moe en dat is niet meer weggegaan. En alles gaat goed! Heb hiervoor geen miskraam gehad. Maar volgens mijn VK is niks gek en niks normaal tijdens een zwangerschap. Alles wat je voelt of juist niet voelt is goed, er is geen standaard gevoel wat je moet hebben als je zwanger bent...geniet ervan! de kwaaltjes kunnen wel nog komen namelijk
De hoogte van je HCG zegt niks over dat het er 1 of 2 zijn. Dat is wat onze gyn had verteld Enne... Natuurlijk van harte met je zwangerschap
Vandaag op 4 weken en 2 dagen was mijn HCG bijna 2.000! Pfff, gaat goed gelukkig. Ik hoop zo dat dit een plakbeeb is!
Hier waar ik in ziekenhuis loop (radboud) word helemaal niet naar HCG geprikt. Ze vinden het onzin om dat te controleren dus weet niet hoe hoog hij bij mij geweest zou zijn.
Dat doen ze ook meestal niet, maar omdat wij 4 miskramen achter de rug hebben, houden ze me extra in de gaten. Gefeliciteerd met je zwangerschap!