Ik heb nu al 5 (neger)zoenen op.. Lees ik op internet dat zoenen schadelijk zijn. Is dat echt zo, of kunnen zoenen geen kwaad tijdens zwangerschap? want ik had het namelijk nooit eerder gehoord.. Gr.
Nog nooit van gehoord! En ik neem voor t gemak maar aan dat t onzin is, want ik ben inmiddels de tel kwijt van t aantal dat ik gegeten heb..
Volgens mij is het alleen zo als je ze zelf zou maken, dan is de vulling van rauw opgeklopt eiwit met suiker. In de winkel zijn ze gemaakt van gepasteuriseerd eiwit dus niet schadelijk. ik neem aan dat je ze niet zelf gemaakt hebt dus geen zorgen
Die uit de winkel zijn wel goed.. Alleen verse met opgeklopt ei niet. Dan heb je echt rauw ei te pakken. Die in de winkel zijn wel gepasteuriseerd..
En bedankt he.. Nu heb ik er ook zin in Maar kan volgens mij idd geen kwaad hoor, al zou ik van 5 wel misselijk worden..
Oke dat word bed uit boodschappen doen om neger zoenen te halen. Zou er ook negerzoenen ijs bestaan? Hmmmm
OH dit topic had ik niet moeten zien negerzoenen jammie.....denk dat ik zo gelijk ff naar de winkel ga (moest er toch langs op pakketjes te posten dus loop dan gelijk maar door de winkel in). Jammmmieee
Hier liggen ze al de eerste 4 zijn op haha...nu leg ik ze weg anders is die eind van de middag helemaal leeg en ik misselijk hahahahaha
weet je wat zo feest is mijn man word misselijk van teveel zoet en chocola dus als ik ze heb voer ik hem er 1 of 2 en dan istie wel klaar jeeahh