Mag ik jullie aandacht voor t volgende??? Ze willen onze onregelmatigheidstoeslag afschaffen (25 % van mijn/ons salaris!). Teken de petitie voor mij en mijn collega's in de zorg op www.petities.nl/petitie/wij-zijn-voor-behoud-van-onregelmatigheidstoeslag-in-de-universitaire-medische-centra deze petitie is voor de UMC's maar ook in de gewone zorg/ ziekenhuizen willen ze dit toepassen, ik vind t echt belachelijk!
Mijn stem hebben ze! Hoe durven ze! :x Wij kregen het vorige week ook te horen en we hadden allemaal zoiets van, dat kan niet waar zijn!! Echt... ik weet niet of ik dan nog wil werken in de zorg, ik ga niet m'n rug en knieƫn naar de knoppen helpen voor zo'n schamel loontje wat je dan nog overhoudt. Dan wordt het onderhand vrijwilligerswerk. :x
Echt waar?! Waar halen ze het lef vandaan!!! En dit geldt voor alle zorg, dus ziekenhuizen, verzorgingshuizen en verpleeghuizen?? Mijn stem heb je!
Weljaaaaa......echt, zijn ze nu helemaal van de pot afgerukt!! Dat ze in de ziekenhuizen eens aan de top gaan zitten beknibbelen en niet op het personeel wat de ziekenhuizen draaiende houd. Mijn sm werkt in t z.h, in de beveiliging. Echt, mijn oren klapperen soms als zij vertelt hoe de kantoren van die hoge bazen eruit zien. En wat die te eten krijgen tijdens vergaderingen!!!
Zeer slechte zaak...wat is het toch oneerlijk verdeeld wat dit betreft. Ik heb groot respect voor alle verpleegkundigen en verzorgenden! Het is zo'n belangrijk beroep, en er staat financieel zo weinig tegenover. Ik heb getekend hoor.
Getekend! Ben zelf ook vpk, niet in een umc, maar toch. Ik moet er niet aan denken dat ze de ort gaan afschaffen. Dan blijft er een stuk minder over... Stelletje halve zolen. Laten ze bezuinigen waar het geld zit zeg. Niet in de zorg.
Dit ga je niet menen.. scheelt bij mij ook nogal wat.. blijft haast niks over dan. Heb ook iedereen even een mail gestuurd die in de zorg werken of ze willen tekenen
Zijn ze nou helemaal gek geworden. Dat is juist wat het werken in de zorg, naast de liefde voor de doelgroep leuk maakt. Zonder ORT houd ik echt een zielig loontje over.
Hebben ze tegenwoordig personeel te veel ofzo :S Ik werk in de gehandicaptenzorg en ik vind het ontzettend leuk maar als ik geen ORT meer krijg stop ik ermee. Ik heb getekend!