Wie weet een leuk zwangerschapsdagboek??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lara78, 11 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Mijn beste vriendin in zwanger :):):) en ik wil haar een zwangerschapsdagboek kado doen. Zelf had ik die van Anne Geddes en die vind ik erg mooi maar ja, hij is roze en als je een meisje krijgt vind ik dat wel leuk maar anders eigenlijk niet. Mijn vriendin weet het nog niet dus liever geef ik haar eentje met een neutrale kleur. Maar, ik kan niets vinden!!! Weten jullie een leuke? Het liefst eentje die ik online kan bestellen!

Alvast bedankt!!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Toen mijn mannetje en ik besloten om voor ons eerste beebje te gaan heb ik van hem een mooi neutraal zwangerschapsdagboek gekregen. Met veel informatie van week per week. Hij heeft het gekocht bij de EXPO. dat is wel alweer 6maanden geleden en ik heb het helaas nog niet mogen gebruiken. Maar misschien verkopen ze het nog?! SUCCES

3. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Hoi,Leuk idee zo'n cadeautje.
    Ik heb de 'veilig zwanger agenda' van Beatrijs Smulders. Vind em erg leuk!! Je kunt er iedere dag wat in schrijven, er staan leuke tips en ideeen in en leuke verhalen om te lezen. Je kunt em zelfs gebruiken tot de baby 3 maanden oud is.
    Volgens mij is ie wel te bestellen via BOL.com.
    Succes!

4. marciaatje

marciaatje Actief lid

6 feb 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    Ik schrijf iedere dag in 'Zwangerzapnotities'. Dat is een roze boekje met baby's op de kaft. Er staat ook iedere week de ontwikkeling van de baby in. Heel leuk!!

5. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
  6. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik heb ook de plankalender! Ben er helemaal enthousiast over!

7. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb hem zelf ook. Wel even tellen in het begin, maar erg mooi en hip. En wat ik leuk vind is dat het een losbladig systeem is waar je nog het een en ander tussen kan doen.

En ook niet onbelangrijk.. ik had hem snel in huis!

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik had wel die van anne geddis gekocht en heb een jongen maar het is toch meer voor jezelf dus vond dat niet uit maken;)

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik gebruik voor de 2e keer die van Marianne Amelink (o.a. bij Prenatal te koop).
    Elmo

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

IK heb het boekje Babylief (christelijk boekje)
    Vind hem zelf erg leuk, en je kan veel notities fotos en echo's kwijt.. Ook erg leuk dat je twee cds apart kan kopen met babyliedjes erop..

Deel Deze Pagina