Dance Valley

Discussie in 'De lounge' gestart door augustus, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augustus

augustus Niet meer actief

Zijn erg nog party mama's die morgen naar Dance Valley gaan?:p

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    jaaaaaaaa ik. Heb er heel veel zin in, hoop alleen op beter weer dan vandaag :-S

3. Ja,

Morgen krijgen we als we mogen geloven een droge dag.

Heb er zo'n zin in !!!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    veel plezier meiden, wij slaan dit jaar de feestjes over ivm een dikke buik hihi.

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ben er al drie jaar niet geweest ivm zwangerschappen etc. Nu net bevallen. Mijn man rijdt er met zijn taxi.

6. Ik ben die gek die een witte broek aanheeft :)

7. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Véél plezier vandaag!

Ik ga niet naar Dance valley, maar wel volgende week naar Extrema en in augustus naar Decibel en Mysteryland.

Heb vooral zin in volgende week!

8. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ik ga ook, en hoop, duim, bid voor mooi droog weer :D en anders word het modder stampen :D

9. augustus

Yeaah we mogen...

Ik twijfel nog of ik mn regenlaarsjes mee moet nemen..

wat doen jullie aan?

Ik heb al gehoord van iemand op het terrein dat het geen modderpoel is op dit moment

10. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    het kan snel een modderpoel zijn daar hoor! maar ik hoop het neit voor jullie... :D maar het weer is hier nu flink bewolkt :(

vorig jaar had ik kaarten ervoor gewonnen en dit jaar gaan we niet, ik luister wel naar de muziek als de wind goed staat (woon er vlakbij)

heel veel plezier allemaal!

11. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    IK ga vanmiddag miss wel de hondjes uitlaten in Spaarnwoude,woon in Haarlem dichtbij dus.
    Maar ik ga wel naar Mysteryland.

12. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Vraagje: woordt het ook nog ergens uitgezonden??

13. augustus

wow wat een topdag was dat. Geen drup regen gehad.
    Heb heerlijk in de zon staan dansen..

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    super zeg dat het toch nog mooi weer as heerlijk dan. niet te warm en droog is altijd goed voor zulke feestjes.

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee dames!

lekker late reactie haha ;) ben gister naar ff stampe dan geweest dus kon niet ;)maar een geslaagde avond??

16. Het was zeker weer een geslaagde dag . Dit was mijn 5e of 6e keer. Hebben heel mooi weer gehad en het was niet modderig. Het viel me op dat er veel gaatjes in het gras waren gemaakt , waarschijnlijk om het regenwater eerder deze week af te voeren. Vond ik wel erg goed want andere jaren was het een behoorlijke blubberzooi.

Vond het jammer dat er nu zoveel hardsyle tenten waren. Ik heb de gabbertijd ook nog meegemaakt en ga nu nog weleens naar een avondje dana , maar vind het niet passen bij dancevalley qua sfeer.We zijn nieteens daar geweest maar hebben vooral op de mainstage gestaan en in de renissance tent draaide timo maas. Was heel gaaf. Armin van buren hebben we even gestaan maar dat is toch niet helmaal mijn ding. Ferry costen was wel gaaf maar had liever bij Remy op de andere stage gaan kijken maar door de drukte konden we het niet meer vinden welke kant we op moesten . Evengoed toch een hele leuke dag gehad !!!

En de andere dames , waar hebben jullie zoal gestaan ?

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Wat een TOP! dag.
    Heerlijk in het zonnetje staan dansen. Ik heb grotendeels bij Mainstage gestaan maar ook ff bij Armin van Burren wezen kijken een uurtje of 2 en een paar uutjes bij madhouse gestaan. Nu bijtanken om er op Extrema komend weekend weer tegen te kunnen :)

18. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Het was geweldig Heerlijk weer vooral bij Madhouse, maine en Multigroove gestaan heerlijk hakken!! whihi

Het enige was het wegrijden met de auto we hebben 2,5 uur stil gestaan!!!! niet normaal meer

En ben ook een beetje verbrand...heb wel gelachen om alle wause mensen lol

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Wij hadden met z'n allen een bus gehoord. Echt super! Waren binnen no-time weg, de bus mag een andere route rijden dan de auto's.

20. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Super dag, mooi weer, lekkere muziek en wij waren aan het eind binnen 5 min op de snelweg, stonden super goed geparkeerd :D

Deel Deze Pagina