hee meiden! Gister zat ik Esmée fruit te geven, en ergens halverwege zat een donker bruin STOKJE! .. ik heb het stokje en potje bewaard. Zou ik het doorgeven aan olvarit of niet? Zou dat een beetje overdreven zijn? Wat zouden jullie doen? liefs xx
Ik zou het wel melden hoor. Daar zullen ze alleen maar blij mee zijn! Stel je voor dat er meerdere zijn, dan kunnen ze bv een terugroep actie doen
Doen!! Mijn moeder heeft jaren geleden een stukje steen in olvarit gevonden..... toen ze mn zusje eten gaf.... en ook gemeld.... ze kreeg toen ook excuses etc... en potjes... je weet niet of er iets in de productie mis gegaan is... en kunnen ze er eventueel wat aan doen... (is wel schrikken he!!!, )
Ik zou er wel even melding van maken.. vind het niet overdreven. Stel dat je dochtertje het binnen had gekregen.. nee zou er wel melding van maken
Melden hoor! Ze zullen dan wrs het potje en stokje in bezit willen, en je krijgt er zeker een nieuw potje voeding voor terug... Ik had het laatst met een kapotte bibi-speen. Opgestuurd en 2 nieuwe gehad. Ze waren erg blij met de melding!
Wat iedereen al zegt, gewoon melden! Ik heb een tijdje gewerkt bij een producent van babyvoeding en ze zijn er erg blij mee, productie van babyvoeding moet aan zulke hoge eisen voldoen dat ze altijd blij zijn met verbeteringen!
even een melding van maken al is het natuurlijk gewoon een stokje / takje wat per ongeluk is blijven zitten, er word ook aangeraden om nooit uit het glaasje te geven maar in een bakje te doen zodat je evt zoiets beter kan zien (als er iets in mocht zitten) het kan een keer gebeuren fijn is het niet, maar het is zo'n massaproductie dat er iets door de mazen heen kan sluipen, helaas.. Maar als je zoiets aan ze meld kunnen ze toch weer rekening mee houden in het vervolg..
Jeetje dat heb ik ook wel eens gehad maar ik heb hem gewoon weggegooid... Ik dacht als je een potje geeft dan ben je erbij als je kind eet en zo'n stokje had ik echt wel gezien die was zeker ruim 2 cm en paste dus niet ongezien op het lepeltje. Netjes is anders maar om daar nu meteen een melding van te maken is ook zo wat... Maar wellicht is het idd handig voor hun, zo'n melding, om zoals hierboven al gezegd is; de kwaliteit van hun product hoog te houden.
Ik zou er zeker een melding van maken hoor! Zoiets mag natuurlijk niet gebeuren en stel dat het met meerdere potjes zo is, dan kunnen ze ze allemaal terug halen ofzo..
doorgeven zou ik wel doen dan krijg je nieuwe potjes van hun dit is gevaarlijk als je het niet gezien had wil je niet weten wat er had kunnen gebeuren
Zeker melden, het is echt niet overdreven, straks had je het niet gezien en was je kindje gestikt. Olvarit is goed en denk dat ze je dankbaar zouden zijn.
Ook ik zou het zeker melden! Vind het echt niet overdreven. Je verwacht toch dat de voeding aan alle eisen/kwaliteiten voldoet.
grappig dat had ik dus laatst ook met een potje van mn jongste!!! zat ook een klein bruin hard dingetje in... maar ik dacht, hmm misschien heb ik t erin gegooid (kan bijna niet want ik lepel uit het potje...... ) heb er verder niks mee gedaan.. maar wel toevallig!
Heb t ook een keer gehad, maar eerlijk gezegd mn schouders opgehaald en gedacht: ach ja in het productieproces kan er wel eens iets mis gaan. Takje weggegooid en de rest van het fruit gewoon gegeven.. Denk wel nu ik dit lees dat ik het had kunnen melden om tenminste mn geld terug te krijgen of een nieuw potje te krijgen.. maar toen niet aan gedacht.
Ik zou het wel even melden, hoeft niet een boze melding te zijn, maar ter info voor hun. Er kan altijd iets fout gaan daar, maar je mag ze daar dan best op wijzen.
opsturen, direct! heb ik ook gedaan, is ws het stokje van appel of peer ofzo. maar ik kreeg een doosje met producten en briefje dat ze het op prijs stelden.
melden!!!! weten we ook wel gelijk dat er echt vers fruit in zit is die dicussie ook weer uit de wereld hahahaha