Hier vaak wel, niet elke dag. Maar zeker 5 dagen per week dat ie 2 keer draait. Maar doe er ook druipschalen van het koffiezetapparaat in. Kinderen blijven 2 keer per week over.
Inmiddels eentje bestelt. Eerst bij Mediamarkt gekeken om te kijken wat goed aan voelt en het is een Bosch geworden. Ook omdat wij met andere producten goede ervaringen hebben met Bosch.
Wij hebben een AEG XXL die doet het al 7jaar prima!! Draait sinds we met z'n vijven zijn wel 2x per sag
Bosch en Siemens zijn hetzelfde. Alleen is Siemens vaak goedkoper in aanschaf bij vergelijkbare types/producten
Wij hebben ook een groot gezin blijkbaar . Maar wij hebben een Siemens vaatwasser inbouw, van 5 jaar oud. Bevalt prima. Hij staat meestal 1 keer per dag aan en heel soms 2 keer.
Hier juist slechte ervaringen met Siemens, zoveel gezeur gehad met die vaatwasser. Nu een Beko, doet zijn werk prima. Met Miele ook goede ervaring, maar ik weet niet of we hier nog 10 jaar wonen, dus ik had geen zin om zoveel uit te geven.
Haha mij viel het ook op! 3 kinderen vind ik echt niet veel. Gewoon gemiddeld. Ik probeer me nu voor te stellen wat voor gigantische vaatwasser wij nodig gehad zouden hebben (ik kom uit een gezin van 9) Wij deden alles overigens gewoon met de hand
Ja dat begreep ik ook al niet. Ik ben dan wel met 4, maar aan het einde vd dag zet ik de vaatwasser aan en die is dan meestal niet helemaal vol.
Ja daarom viel dat mij ook op! Maar ik snap t wel, ik zou ook nier gaan afwassen, dan gooi ik dat ding ook extra aan. Alleen gebeurt dat niet vaak. Mijn kids blijven ook twee dagen in de week over. Maar ieder zo zijn ding toch!
Ja mijn kinderen hebben een continue rooster. Die lunchen doordeweeks nooit thuis. Maar dat scheelt niet qua vaat want dan zitten er weer drinkbekers, drink flesjes en brooddozen in. Ik zou overigens ook inderdaad extra aanzetten als ik veel vaat zou hebben. Maar ik kieper alles in de vaatwasser en dan is die toch vaak niet helemaal vol aan het einde vd dag. Dus het is meer dat het me verbaast dat mensen zoveel vaat hebben.
Ik gebruik ook vaak mijn gietijzeren pan en die mag er niet in. Dus dat scheelt ook al ruimte. Mijn man zet hem wel vaker 2 keer aan, maar die ruimt hem een stuk minder efficient in.