visoliecapsules?

Discussie in 'De lounge' gestart door lucie, 12 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ik ben van plan visoliecapsules te gaan slikken, maar word geen wijs uit het aanbod! :confused:
    Er zijn zoveel merken en prijzen ieder claimt de zuiverste vislolie te hebben. :(
    Heeft een van jullie enig idee wat een goede keus is?
     
  2. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik werd steeds gebeld met het aanbod om een maand gratis te mogen slikken. maar ik vind het nooit zo`n goed teken als ze het al gratis en telefonisch proberen aan te smeren.
    maar mischien dat de apotheek of de betere drogist je kan adviseren
     
  3. @ Noura, het ligt er aan per bedrijf of het pluis is of niet, weet niet door welk bedrijf je gebeld bent?
    Ik bel namelijk zelf voor Natufit, kun je idd een maand lang gratis omega 3 en multivitamine gebruiken voor enkel de verzendkosten van 3,90.
    Enige wat er gevraagd word is om binnen 3 weken na ontvangst van de producten telefonisch of per internet op te zeggen indien je niet verder wil gaan. Klantenservice is overigens gratis.

    Mijn zus gebruikte natufit al voordat ik het kende en er voor belde en die heeft het op den duur ook opgezegd en dat is allemaal netjes afgewerkt.

    Als je er tevreden over bent, word er een kwartaalzending toegestuurd dit voor 29,70 dus 9,90 per maand voor zowel de visolie als multi vitamine, ook kan je met alleen visolie doorgaan ben je 4,95 per maand kwijt.

    Mijn zus is er mee gestopt omdat ze namelijk maar een heel klein stukje dikke darm heeft, en die kan de olie niet goed verwerken met als resultaat diarree, dit ligt niet aan de capsules maar onder ander omdat het een olie is, heeft ze bv ook makkelijk met olijfolie.

    Natufit capsules zijn klein en 77% geconcentreerd, huismerken (bijna alle merken) zijn 30% en moet je dus grotere of meerdere op een dag innemen.

    Deze info word er ook door de telefoon vaak gegeven, omdat dit allemaal uit onderzoek is gebleken, zelf gebruik ik ze ook en ben er zeer tevreden over.
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    zeggg dit is reclamen maken voor ;)

    ik gebruik gewoon de capsules van de aldi :) werkt net zo goed
     
  5. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    I slik die vanOrthica, maar dat komt omdat ik die verkoop in de apotheek. (geen verkoop praatje hoor).
    Die zijn ook zonder toevoegingen, helemaal natuurlijk.

    Maar er zijn ook goedkopere varianten te vinden zoals huismerken van drogisten enzo
     
  6. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Ik slik die van Bional.
    Op een info avond van de vk werd dit merk genoemd (ken het ook van de apo) dus vandaar dat ik deze ben gaan gebruiken.
    Maar het maakt niet zoveel uit welk merk je neemt.
     
  7. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Kheb ze ook hier liggen,van mn ma gekregen om te proberen.
    Khad ook iets met vilolie in mn zwangershap alleen als ik een boertje liet dan proefde ik gewoon echt vis :confused:
    Zooooo goor.
    Twijfel of ik ze in ga nemen want ben bang dat ik straks weer vis proef ofzo...en als ik iets heel vies vind....
     
  8. @Denise je moet er echt een vol glas water bij drinken om dat boeren tegen te gaan!
     
  9. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Deed ik ook!
    Denk dat vis niet bestemd is voor mijn maagje haha
     
  10. Jennefer1985

    Jennefer1985 Actief lid

    ik slikte de visolie ook van Natufit en de multi totaal 30 ofzo en inderdaad alleen met veel water innemen anders neem je ze daarna nooit meer :) moet alleen zeggen dat ik het erg onhandige zakjes vind ik had ze meegenomen op vakantie maar ze waren allemaal uit de verpakking gevallen gevolg dat ik ze allemaal weg heb kunnen gooien :( was net voor enkele dagen uit :( geef mij dus maar liever een potje ofzo
     

Deel Deze Pagina