vaatwasser openen tijdens programma..

Discussie in 'De lounge' gestart door Annemarie76, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Vanmorgen na de doopdienst gezelling de hele bubs mee uit de kerk hier naar toe..
    Lekker ff koffieleuten, lekkere koek er bij.. pan met soep heet gestookt, ieder ff een paar boordjes smeren..
    her en der wat soepkoppen "geronseld" enfin..

ik dacht dat ik de vaatwasser aan had gezet, maar dat bleek niet zo.. dus toen nog ff gedaan.. half uurtje, kort programma, moet net lukken voor iedereen naar huis wil en die soepkoppen weer mee wil.. dacht ik..
    Ondertussen mn ouders uit gezwaaid, die komen de koppen wel eens ff halen "en anders hebben we wel een diep bord"... en even naar boven gelopen om Gijs uit bed te halen..
    Kom ik na een 5 minuten met hem beneden ( ff goed wakker geworden, schone broek gegeven, haar weer een beetje netjes gekamd) sta ik met hem in de keuken om de vieze luier in de bak te dumpen, zie ik mn schoonmoeder haar soepkoppen op t aanrecht staan en zegt m'n schoonzusje "Ik heb even de soepkoppen uit de vaatwasser gehaald hoor"

:x Nice.. NOT.. meneer de keukenmonteur heeft mij zo'n half jaar gelden, toen de keuken geplaatst werd ook nog eens verteld dat t niet de bedoeling is de vaatwasser te openen als ie met zn programma bezig is...

Nu zal t blad er niet meteen schade van oplopen, maar een geslaagde actie vond ik t niet.. Heb ook gezegd "dat vind ik niet zo leuk dat je dat deed, ze hadden mij verteld dat dat niet mag" "oh" was haar reactie...:$:$:$ kennelijk doet ze dat dan bij haar thuis wel.. moet zij weten maar ik doe het niet...
    was ff een beetje pissed..

blij dat "men" weer opgekrost is....:p

2. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Op zich erg logisch hoor, dat je dat vervelend vind. Het is toch jou huis.

Maar eh...die man kan dat wel gezegd hebben maar alle nieuwe vaatwassers hebben tegenwoordig toch niet voor niets een "waterstop"?
    Het hele idee is juist dat je ze nu gewoon veilig open kunt doen toch? :s

3. Aura

Aura Niet meer actief

Beetje overdreven reactie...ze bedoelen het toch goed?
    Ik doe het ook wel eens hoor....en alles werkt nogsteeds prima....
    Kijk dat je niet leuk vind kan...maar pissig worden vind ik wel ver gaan om zoiets...

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik doe m zo vaak open als ie draait, volgens mij moet dat kunnen hoor hihi, nog nooit problemen mee gehad :)

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik doe hem ook wel eens open als ie bezig is, omdat ik dan vergeten ben dat er nog wat bij moest..
    vind het beetje een overdreven reactie.

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat voor een schade kan er dan oplopen aan je blad?
    Weet je hoe vaak ik dat ding opentrek als t programma nog loopt;)
    Echt zo vaak dat ik snel dat ene mes er nog in zet of ik wil iets hebben terwijl die nog niet helemaal klaar is..
    Zie daar dus ook het probleem niet zo in als ik eerlijk ben.

En kan het niet zo zijn dat zij er nog nooit van gehoord heeft?
    Ik dus ook niet n.l

7. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Wij hebben ook net een nieuwe vaatwasser en bij ons staat juist in de gebruiksaanwijzing dat als je even pauze wilt je gewoon de deur open moet trekken. Als je hem weer dicht doet gaat hij weer verder.. Gebeurd hier dus ook regelmatig en ik had het ook zo bij een ander gedaan zonder bewust te zijn dat dat niet kan..

8. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Doe het ook regelmatig om er nog even iets bij te zetten of alvast uit te halen.
    Vind het eigenlijk ook niet zo heel erg raar dat je schoonzus dat gedaan heeft. Het zijn immers ook haar soepkommen. Ze had het even kunnen zeggen/vragen maar zie heel eerlijk gezegt het probleem niet zo heel erg.

9. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    he gelukkig...( dat er veel zijn die dat gewoon doen..)
    Ik ga af op wat die man gezegd heeft hoor ( niet openen tiujdens programma, maar dat had meer met t blad te maken dan de vaatwasser..Misschien zit er verschil in werkbladen.. die van ons is niet de allerduurste kwaliteit).. maar dan nog.. dat ze niet ff t fatsoen heeft mij ff te vragen ( even t geduld te hebben dat ik weer beneden ben..) Dan had ik gezegd dat t een kort programma is, schoonpa,oom en zwagers toch nog achter op t erf rondstruinden en ze dus maar even moesten wachten..
    Ze bedenken dan ineens dat ze weg moeten..ze stonden allemaal al met de jas aan te wachten tot t heren-gezelschap weer binnen kwam.. ohja.. en die schoonzus blijft zo de hele ochtend op dr gat zitten, zal niet ff helpen koffie schenken/kopjes afruimen, maar dat doet ze bij schoonma thuis ook niet.. ( aard van t beessie)

de reactie was niet zo direct naar hun toe hoor.. maar inwendig.. komt misschien ook doordat ik mn energie al flink had opgemaakt.. vroeg van bed, de spanning voor een lied zingen in de kerk ( wat ik gewoon weg nooit doe, maar nu voor de gelegenheid), dan de drukte van iedereen van koffie/thee voorzien.. mensen ( mijn familie) die tegelijk beginnen te vragen wat ze kunnen doen en beide iets verschillends opnoemen.. hahaha dan versta ik dus beiden niet

't bijft een heerlijk moment.. de schoonfamilie die weg gaat.. hahahahahahahaha

Snappen jullie er nog wat van:(.. ben wel wat van de hak op de tak misschien.:$.. Ach.. voor een keer niet zo erg toch:)?

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    fijn dat mensen even meehelpen als ze bij je thuis zijn :) . Ik wist het trouwens ook niet. Maarja, wij hebben hem dan ook niet onder het aanrecht staan. Maar een losstaand model, het gasfornuis staat erboven op.
    Ik had het dus ook, gewoon goedbedoelend, waarschijnlijk gedaan.
    Woensdag wordt onze vaatwasser in gebouwt, ben benieuwd of de monteur dit nog (als advies) zal geven!

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik doe ook weleens de vaatwasser open als er nog even gauw wat in moet. Meestal ergens aan het begin, want halverwege ben ik anders bang dat het niet meer schoon word.

Volgens mij kan het geen kwaad. (Toch??????????)

Deel Deze Pagina