Vaatwasser probleem

Discussion in 'De lounge' started by Suusjeuh, Aug 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hoi meiden,

Wie weet kan iemand me hier helpen. Heb een probleem met mn vaatwasser. Vorige week de vaatwasser verhuisd en hij deed het niet. Monteut laten komen, de centrifugepomp was kapot, vervangen ( 225 euro ) en hij deed het weer! Over het weekend en de afgelopen dage deed hij het prima. Nu wil ik hem aan zetten, maar gaat niet aan. Hij pompt wel af als je de start knop lang indrukt maar start geen programma. Het is een whirlpool. De kraan staat open, er is stroom, de afvoer hebben we niets aan veranderd sinds hij gerepareerd is. Hij pompt alleen gedurende 30 seconden af.

Het filter is schoon en zit er correct in, de boven en onder arm kan vrij ronddraaien... En ik heb echt geen zin om weer met de hand af te moeten wassen :x

2. troela85

troela85 Bekend lid

Mar 1, 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi,

Kan het zijn dat je de laatste keer het programma niet volledig hebt af laten lopen?? indien dat zo is, zou het kunnen dat hij eerst het programma af maakt alvorens weer een nieuwe te starten. Dit hebben wij namelijk op het werk gehad!!

3. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Oh... een whirlpool....wat zonde van je 225 euro!
    Ik ben geen fan, alle apparaten van dit merk zijn bij mij alweer heel snel de deur uit gegaan, o.a. ook de vaatwasser.

Mijn advies: weg ermee!

Ik neem aan dat je wel garantie hebt over je reparatie, dus ik zou die monteur/dat bedrijf nog eens raadplegen.

4. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mijn zus had laatst ook dat je hem hoorde pompen. Maar ik weet niet meer wat er nou kapot was. Kan het morgen vragen, is nu een beetje laat ;)

Ik heb zelf een whirlpool wasmachine en vaatwasser en ben er tevreden over :)

5. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Is het een inbouw Whirlpool van de Ikea? Zo ja, dan hebben wij dit probleem ook eens gehad. Door een paar keer te vroeg de deur open te trekken gaat er water onderin de vaatwasser zitten en dan doet hij het niet meer. De oplossing hiervoor is om aan de onderkant van de vaatwasser het water weg te halen dat op een plaat ligt. Dit hebben we gedaan en toen was het probleem over.

Anders even met het typenummer en probleem op Google zoeken. Zo zijn wij ook op de oplossing gekomen.

Succes in ieder geval.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hij doet het weer!! Manlief heeft hem vanmorgen eens streng toegesproken, en nu wast ie braaf mn vaat schoon. Gelukkig!!!!

7. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Wat fijn. Een kapotte vaatwasser is echt niet leuk! Hier wil lief praten ook wel eens helpen.

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Heb net ook een week zonder moeten doen, heb de dagen afgeteld :D

Hadden ook een whirlpool met een waterprobleem, oplossing gegoogled en uitgevoerd maar bleef vol water lopen...toen ie begon te roken en te stinken hebben we de stekker er maar uitgetrokken!

9. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,274
    2,976
    113
    Het probleem is opgelost.
    Op verzoek van TS gesloten.

Lotte

Share This Page