vaatwasser rekje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dorisn, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik zag bij de prenatal een rekje voor in de vaatwasser voor de kleine dingetjes. nu vroeg ik me af of het handig is en wat je erin doet.

liefs dois

2. JosM

JosM Lid

9 jun 2007
    31
    0
    0
    Zelfstandig ondernemer
    St. Odilienberg
    Als je met dit rekje een soort van doosje bedoeld dat je aan 2 kanten kunt openen dan is dit o.a. bedoeld voor de speen en evt andere kleine(re) onderdelen van bijvoorbeeld een fles.

Wij hebben ze aangeschaft toen zowel de bodem als de schroefdop van een difraxfles in de afwasmachine naar onder waren gevallen en op de verwarmingsspiraal vastgesmolten! Vanaf toen gaan ALLE kleine dingen in deze bakjes in de afwasmachine.

3. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    :confused: hmmm, ik ga ook maar zo'n rekje halen morgen....

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik bedenk me ineens dat mijn bestekrekje vd vaatwasser gesloten kan worden, dus dan kunnen in die vakjes ook de speentjes heel makkelijk gedaan wroden

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ligt eraan wat voor flessen je gebruikt. Van de Avent kon er niks in... Te kleine vakjes. Ik heb het rekje uiteindelijk nooit gebruikt. Ik waste het met de hand even af. Nu gaat alles wel mee de vaatwasser in, maar ik persoonlijk vond al dat glansspoelmiddel enzo niet zo'n prettig idee toen Jelle nog zo klein was.

@Lexie74: :) Nu jij het zegt... Ik heb ook zo'n ding ergens... Morgen maar eens even kijken of ik hem nog kan vinden.... Nu leg ik alles boven in de vaatwasser, maar dan word alles omgedraaid, zeg maar, en dan blijft het vol met vies water staan.. Kan ik het alsnog met de hand afwassen... :) :)

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    raar, :confused: bij mij zit het spiraal helemaal achterin de vaatwasser en kan ik er niet eens bij? Ik heb gewoon 4 stalen wanden :confused:

7. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    heeft iemand een linkje naar hoe zo'n rekje eruit ziet?

8. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    het vastsmelten kennen wij ook :p wij hebben al 3 avent ringen los kunnen wrikken van de verwarmingsspiraal onderin de vaatwasser hihi

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
  10. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik was nu alle flessen en spenen af en die gaan 1x per dag in de sterilisator. mn melkpoedertorentjes gaan wel in de vaatwasser maar de dopjes niet want die vliegen de hele vaatwasser door en belanden dan in het afvoerputje. (niet echt fris) ik gebruik nu 2avent flessen en 2difrax flessen (brede opti fles)

vanaf wanneer kunnen de flessen en spenen in de vaatwasser?

liefs doris

11. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij deden het geloof ik vanaf 4 maanden

12. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Volgens mij mag je alles meteen in de vaatwasser doen, zolang je het voor gebruik maar even steriliseert

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    ik vond het rekje waardeloos en zonde van het geld. Ik heb ook avent flessen.
    Maar heb de rietjes van de nuby anbtilekbeker er ook in gehad en die glipten gewoon door de gaatjes en lagen uiteindelijk toch nog op de bodem van de vaatwasser.

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hebben jullie niet een bestekrekje wat je af kunt sluiten? Wij wel namelijk, daar kunnen dus alle kleine dingen in...
    Wel zo handig!

15. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    De spullen van de flessen moeten toch bovenin de vaatwasser gewassen worden? Dus dan valt voor mij de bestek-bak af...

Ik had ook zo'n prutsding van de prenatal, echt te klein. Ik was in frankrijk bij Le CLerq, en daar heb ik een grotere gekocht! 1x gebruikt en ben helemaal blij!
    Maar goed, die is hier waarsch niet te krijgen... Van Nuby is er ook zo'n bakje, die is al wel groter volgens mij!

Deel Deze Pagina