"lig-buggy" voor bijv. vakantie

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door BrB, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Hallo allemaal,

wij gaan in september op vakantie. We hebben een Quinny Zapp gekocht omdat deze lekker gemakkelijk is om mee te nemen bijv. op de fiets. Alleen als we gaan is BB ong. 7 1/2 maand. Nu lijkt het me voor haar prettig om toch iets mee te nemen waar ze wat meer in kan hangen/liggen. We hebben ook een Urban Jungle, maar deze vind ik weer te groot om mee te nemen.

Wie weet of er een buggy o.i.d. bestaat die niet te groot is, makkelijk in te klappen is en ook nog lekker zit/ligt ;) ?

2. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    titanium breeze misschien ?

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Wij hebben een buggy van het eigen merk van Prenatal. Altijd meegehad op vakantie en/of dagjes uit. De leuning kan lekker ver naar achter, zodat je kindje heerlijk (bijna) liggend kan slapen als het zo uitkomt. Mijn ervaring is, dat een buggy best veel te lijden heeft tijdens vakanties (zand, stof, geklieder enz...) dat ik het zonde vind om een dure mee te nemen, terwijl het comfort van mijn goedkopere daar niet voor onder doet. Ja, een duurdere, meer complete buggy loopt mss iets lekkerder voor jouzelf, maar voor het kind is er niet zoveel verschil...

4. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ik heb voor de vakantie via MP een Graco gekocht, want wilde de bugaboo niet meenemen in het vliegtuig (te riskant ivm gooien en smijten met de bagage). deze kon ook helemaal in ligstand, ideaal!

5. nicole1976

nicole1976 Actief lid

23 jul 2008
    113
    0
    0
    Wij hebben toen ons meisje nog niet kon zitten de chicco liteway gekocht, zijn er erg tevreden over!
    zie voor apart topic hieronder!

6. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Wij hebben ook een buggy gekocht speciaal voor de vakantie. Wij wilde ook dat de leuning ver naar achteren kan en een goede en grote zonnekap. Nu hebben we de Maclaren Techno XT, deze rugleuning kan helemaal plat en het zitgedeelte kan worden uitgetrokken zodat het kindje met de beentjes omhoog helemaal plat kan liggen. De zonnekap kan bijna tot op de beentje naar beneden. Ook rijdt hij erg lekker door grote wielen met vering. Een aanrader!

7. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    dank jullie voor jullie antwoorden. Ik vind de Titanium Breeze idd errug mooi! Alleen is deze weer zo duur :( . We hebben namelijk de Zapp al, maar daar hebben we voorlopig dus nog niets aan.
    Mmm...moet toch maar even verder kijken.

Meer ervaringen zijn natuurlijk altijd welkom!

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Wij hebben een Titanium Baby Breeze en deze koste € 167,- .. We hebben 'm ook apart voor de vakantie gekocht. Een knal fuchsia/roze-achtige kleur!

Super gaaf enne erg handig! Klapt 'm super gemakkelijk in!

9. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Hier ook de titanium breeze, super fijne buggy, zowel zit als ligstand en alles er tussen in, makkelijk in en uit te klappen en een goede vering. Ben helemaal verliefd!

Trouwens al meerdere mensen vroegen of de nieuwe zapp plat kon? ZO veel lijkt hij er op haha. Grappig.

Misschien zapp op marktplaats en een breeze kopen?

succes.

10. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Ben bang dat dat geen optie is... BB is nu nog maar 6 maanden, dus hebben het helemaal nog niet gebruikt. Ja, het onderstel voor de maxicosi (moet zeggen dat is wel errug handig hoor!). Manlief doet me wat als ik zeg dat er weer iets anders moet komen. Maar ja, alles voor die kleine meid ;) .
    Hou toch mijn ogen en oren open voor die Breeze. Je weet maar nooit.

11. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Dus de zapp nog niet echt gebruikt, mmm dan is het wel moeilijk om hem al weer te verkopen ja,

Dacht even met je mee. ;)

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik had ook een topic geopend over wanneer een kindje in een buggy kan en gevraagd of iemand ervaring had met de buggy Chicco Liteway. Ik had veel enthousiaste reacties, dus ik heb nu zelf een Chicco Liteway gekocht. De rugleuning kan helemaal plat, voetensteuntjes kunnen versteld worden, de gordeltjes kun je heel klein maken, grote zonnekap erop, je kunt hem heel plat inklappen en hij is maar heel licht qua gewicht. Ik ga hem vanmiddag voor het eerst uitproberen. De Chicco Liteway is nu bij BabyPlanet in de aanbieding voor €99,- (Hij was eerst €120,-). Hij is er in de kleuren: felblauw, rood, roze, oranje, groen en donkerblauw met als contrastkleuren zwart en grijs. Lijkt ons ook ideaal om mee te nemen op vakantie!

13. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Ik ben vandaag even gaan kijken voor buggy's, maar die Breeze blijft maar in mijn hoofd zitten. Pfff... Die Chicco is idd heel handig, maar ja, die Breeze he... :oops:

@Lizzie84: super dat je meedenkt. Heb het toch ff in de week gelegd bij mijn man en ook hij vond de Breeze wel wat. Hij wilde destijds (nog tijdens de zwangerschap) de Zapp hebben, omdat dat hem zo makkelijk leek. Hahaha, straks wil hij nog perse de Breeze.

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Kan je de breeze van harte aanbevelen, bevalt hier prima

15. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    hihihi, nog een positieve reactie over de Breeze. Nou, mocht iemand nog behoefte hebben aan een splinternieuwe Zapp dan hoor ik dat wel, dan gaan we denk ik alsnog voor de Breeze ;) .

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    wat mankeert er aan de zapp dan? OF kan die niet in een ligstand?

17. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Aan de Zapp zelf mankeert niets. Prachtig ding, alleen kan die idd niet in een ligstand en dat is voor nu toch wel heel handig.

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    nee oke dan snap ik je probleem ;)

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb een buggy van een vriendin gekregen van topmark. Ik vind hem ontzettend fijn, kan bijna helemaal plat en is zeer makkelijk en klein in te klappen. Deze is het: http://link.marktplaats.nl/182872063

De advertentie is niet van mij hoor, maar dan weet je wat ik bedoel.

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

kan je de Zapp niet aanbieden bij te koop aangeboden?

Deel Deze Pagina