hier ben ik een lekkere rollade aan het braden en voor degene die daar niet van houdt wat gekruide gehaktballetjes. ( waar ik er volgens mij wel meer van had mogen maken want ze ruiken heerlijk haha) straks nog een lekkere pan zelfgemaakte tomatensoep. witte bolletjes erbij en voor de kindjes zon broodkuiken eind van de middag komen opa en oma dit samen met ons opeten
Niet veel.. Gaan vandaag naar mijn schoonouders waar we zo allemaal warme broodjes e.d. krijgen en vanmiddag gaan gourmetten.
Allemaal zelfgemaakte koffiekoeken(bladerdeeg met pudding fruit,koffiebroodjes,roombroodjes,amandelbroodjes,koffiebroodjes met glazuur donuts enz enz) Kipsate,kip pesto en 3 soorten kipspiesjes Garnalenspiesjes knoflook/chili Wraps en soep met stokbrood/salades Paella met vis Bami Aardappeltjes in zeezout en biefstuk Gezellig Pasen
Vandaag geen idee. We hebben een verjaardag dus daar zal van alles op tafel staan Morgen gaan we brunchen met het gezinnetje. In de avond nog geen idee
Hier straks een high tea en vanavond Turkse Köfte met couscous en salade voor mijn gezinnetje en (schoon)ouders en zwager.
Vanochtend hebben ml en ik heerlijk uitgebreid ontbeten met: verschillende soorten broodjes, allerlei soorten beleg, roerbak ei, kopje thee, glas multivitamine. Vanmiddag naar mijn ouders en dan vanavond met hun eten bestellen bij de shoarmatent
Mijn ouders, broertje en zusje komen vanmiddag en dan zetten we wat hapjes op tafel, niks bijzonders verder. Kerst is het enige feest waarbij ik goed uitpak met eten, de overige feestdagen interesseren me niet zo