Normaal raadpleeg ik www.omaweetraad.com, maar die doet het om een of andere reden niet tot heel slecht op het moment. M'n zoontje heeft in een onoplettend moment m'n houten salontafel (geolied) vol gesmeerd met zijn dixap. Ik heb het geprobeerd schoon te maken met een vochtige doek, maar nu het opgedroogd is zie je nog die kringen/watervlekken . Heeft iemand een tip?
Ik kon er gewoon op komen. Ze zeggen bij kringen in houten tafels insmeren met sigarenas en later weer schoonmaken of schoonmaken met koperpoets. Lastig zijn dit soort dingen he. Wij hebben hem vorig jaar opnieuw moeten schuren en lakken. Had water met soda erop gemorst en dat gaat er écht niet uit.
Je hebt van Pledge een bus met meubelspray. Als je dat er een paar keer op hebt gespoten en goed hebt uitgewreven met een droge doek, dan denk ik dat de vlek wel weer verdwijnt. Succes.
Je kan van die potten met meubelwas kopen. Als je er 1 in jouw kleur koopt dan flink dik erop smeren en de fohn erop zetten. Niet zodat het verbrandt maar zodat het smelt en erin trekt. Dat was het advies van de winkel en het hielp ook best goed. Heb het wel drie keer moeten doen maar nu ziet het er goed uit!