Hopeloos: kledingadviesje gevraagd!

Discussion in 'De lounge' started by Jon, Jun 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jon

Jon Actief lid

Aug 15, 2007
    192
    0
    0
    #1 Jon, Jun 24, 2014
    Last edited: Jun 24, 2014
    Ik vind kleding vinden al moeilijk, laat staan nu in de zwangerschap.. En nu heb ik nog een bruiloft ook. Warempel een mooi jurkje gevonden, dat echt bij mij past. Zie link:

https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding-detail/jurken/jurken/dress-woven-liane/b290g1c14o14294s5

Heb 'm in donkerblauw!

Alleen: nu moet er iets bij met mouwen en het liefst een kleurtje. Pasteltinten, wit, oranje staat niet bij mij, ik ben een wintertype qua kleur.. Dus donkerrood, donkerroze, zilver, etc. staat mij beter..

Ik heb al twee middagen gespendeerd met zoeken. Het mooiste is iets van een bolero erop, zodat de taille zichtbaar blijft.. Ben al bij steps, sting, only, vero moda, zara, v&d, superstar, shoeby, WE, zelfs c&a en hema geweest.. Ik weet het niet meer!!

Heeft iemand misschien een concrete tip of idee? Ik kreeg al de tip van een simpel sjaaltje, maar ik ben niet zo'n typ die dat dan over de schouders gaat dragen.. Maar ik sta open voor inspiratie (liefst wel concreet met plaatje erbij..?).. Ik zou zo graag eens een keer goed willen slagen!

P.s. De tijd dringt, webshop lukt niet meer qua besteltijd: vrijdag is de dag! Oef!

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Geen bolero! Die dingen zijn zo lelijk en staat niemand leuk (is mijn mening!) kijk naar een mooi getailleerd jasje. Mijn lievelingsjasjes komen van de zara. Heb toevallig laatst een nieuwe zwarte gekocht, die andere was echt versleten. Is een lang jasje (tot op de heup), getailleerd en met enigszins pofmouwtjes. Heel chique maar toch vlot. Was volgens mij 60 euro.

Mag je trouwens wel een wit jurkje aan?

3. Jon

Jon Actief lid

Aug 15, 2007
    192
    0
    0
    Oh, ik heb 'm in donkerblauw!!

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Coolcat heeft vaak wel bolero's in leuke kleuren. Misschien dat je daar nog kunt kijken?

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn eerste gedachte is ook: wit kan helemaal niet!
    Edit: lees nu dat je de blauwe hebt :D

Verder ben ik het eens met Boommm, ik vind bolero's ook niet mooi.
    Je kunt toch ook zonder jasje? Als dat geen optie is zou ik gewoon een leuke getailleerde blazer doen.

6. Jon

Jon Actief lid

Aug 15, 2007
    192
    0
    0
    Mmh, da's misschien wel een goeie.. Een getailleerd jasje. Maar dan liever in een kleur: da's nog best lastig!

7. solara

solara Actief lid

Sep 21, 2012
    213
    0
    0
    Ik werk in de houtsector
    Paramaribo/Suriname
  8. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    :$ Ik heb nu ook een bolero aan :( hihi ik vind het wel mooi :p

Die optie onderaan van maak je look compleet vind ik ook leuk, maar je schreef dat je dat haast niet meer gaat redden omdat het vrijdag al is. hoelang was de levertijd van je jurkje? Meestal is toch vandaag besteld morgen in huis?

9. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
  10. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
  11. Dot79

Dot79 Lid

Aug 7, 2012
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb deze ook in het blauw, erg leuke jurk. Ik heb hem gecombineerd met een witte overslagbolero, ook van noppies. Deze strik je boven je buik en staat heel charmant :) Precies die combi heb ik gedragen naar een bruiloft, veel complimenten op gehad! Succes!

12. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik heb hem ook in het roze :) Gedragen naar een bruiloft en over 2 weken weer. Kreeg er veel complimenten over :)

Overigens was dat in Frankrijk dus zonder bolero of jasje.

13. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Kijk eens bij wehkamp.nl daar bezorgen ze snel (zo goed als altijd de volgende dag)
    En als je bij positiekleding kijkt, onder jassen, dan staan daar 2 hele leuk blazers bij!
    In de sale! :):D

Kan even het linkje niet kopieren voor je, maar hoop dat je het zo ook kan vinden!

Succes!

14. Happy12

Happy12 Niet meer actief

15. Happy12

Happy12 Niet meer actief

16. Jon

Jon Actief lid

Aug 15, 2007
    192
    0
    0
    Wauw, wat ontzettend fijn dat jullie mee willen denken! Ik heb m'n zoektocht denk ik toch te gefocust gemaakt. En in je eentje shoppen is ook niet altijd zo handig.. Ik ga morgen toch nog maar even kijken bij zara en nog wat winkels (ik ben niet zo van 't online winkelen, loop liever de winkel in).. En dan maar eens juist goed de jasjes passen! Bedankt! (Meer inspiratie is nog zeker welkom!!)

17. Jon

Jon Actief lid

Aug 15, 2007
    192
    0
    0
    Die roze vind ik ook erg leuk!!

18. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

Apr 28, 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Vrijdag wordt het warm, dus je hebt denk ik geen jasje nodig....

Share This Page