Wij hebben een bosch inbouw smv99m20nl/86 Hij is nu een jaar en doet het heel goed. We hebben een besteklade, veel programma's en is aardig stil en heeft een lampje op de grond om te zien hoe ver hij is. Zouden er precies zo een terugkopen
Ik had een Miele, ging lang mee maar hij waste niet goed. Heb veel vergeleken. Ik ben uitgekomen bij een Inventum. Heb die nu iets meer als een half jaar. En die bevalt echt super hoor!
Wij hebben een Siemens op dit moment. Mijn vaatwasser was kapot vorig jaar , niet meer te maken. Een maand staan afwassen en toen ging mijn schoonzus verhuizen waar een inbouw vaatwasser in zat en deze was over. Hebben hem dus gekregen. Hij is nu 9 jaar oud en werkt perfect. Trouwens ik heb geen bestek la maar een mandje. Vind ik persoonlijk veel beter ! Ik vind het vreselijk zown bestek la. En ik zou ook niet voor iets heel ingewikkelds gaan qua display en opties. 9 vd 10 keer gaat het electronica kapot (net als wasmachines k drogers etc). Dit vertelden mijn buurman die witgoed reparateur is
Ik heb ook een besteklade. Had ik bij de vorige ook, maar die had ik gekregen (de vaatwasser). Ik was toen niet blij met de besteklade, maar het bleek toch wel erg handig. En de nieuwe heb ik dus ook weer met besteklade genomen. Qua wassen en drogen. Het scheelt echt als je er gewoon wel zout en glansspoelmiddel in doet. Dan wast ie veel beter.
Bedankt allemaal. Het is een Beko geworden. Had me ook suf gezocht en kwamen bij deze uit. Heb er goede revieuws over gelezen. Dus ik ben benieuwd. Hij heeft de eerste was inmiddels gedaan. Wel met een spoelprogramma. Alles was schoon en dat in totaal 44 minuten. En een stuk stiller. Die andere maakte veel herrie en deed er 2 uur over.