Hebben jullie enige idee, waarom ren tabletje niet smelt in de vaatwasser ook bij 70 graden?? Voorheen deed ie dat niet, sinds maandag doet hij dat...
Andere vaatwas tabletjes dan anders? Zo ja, moet je dan niet het papiertje verwijderen? Gebeurde hier namelijk ook hahaha
Het klepje gaat wel open. Alleen het tabletje zit er dan nog in, de helft is nog wel gesmolten. En de helft zit dan nog in het bakje??? Ik weet niet of er iets mis is met de vw.. Hij doet het voor de reat gewoon wel..
Het is een finish tablet zonder folie. Papiertje verwijder ik nog wel voor ik het in het bakje stopt.
Dat gaat het klepje idd te laat open. Even een monteur bellen en kijken of hij een oplossing weet. Dat kan vaak al over de telefoon, kost het niks
Kan ook zijn dat je vaatwasser niet goed verwarmd. Even een reiniging en heet programmaatje draaien kan ook helpen, als het komt doordat er vuil in zit. Putje even schoonmaken?
Hier gooien wij er eens in de zoveel tijd machine reiniger doorheen. Verwijderd het vuil en daarna lijkt het altijd wat beter te zijn.
Bij mij doet het klepje het ook niet meer goed. Ik gooi het blokje nu gewoon binnenin bij de vaat en het wordt goed schoon, dus het werkt bij ons wel op deze manier.
Je kan ook beter vaatwaspoeder gebruiken dan die blokjes. Is een stuk beter voor je vaatwasser want het kan nog weleens voorkomen dat zo'n blokje niet helemaal oplost en ook in je leiding gaat zitten waardoor je verstoppingen kan krijgen.
Als er een beetje van dat folie tussen het klepje zit blijft hij plakken en smelt idd niet helemaal. hebben wij ook een keer gehad. Even goed het klepje en bakje schoonmaken (dat folie kleeft enorm).