Als je nou in zo'n stacaravan van Vacansoleil gaat he, heb je dan al je bestek ed inbegrepen enzo! Iemand ervaring met dit doort vakanties?
dit is wat ik vind op de iste van vacansolei, denk dat het dan ook in de stacaravans zit. Wat is er allemaal precies aanwezig in mijn Vacansoleil-tent? Een Vacansoleil-tent beschikt over een zeer complete inrichting. Zo is uw keuken voorzien van een driepitsgasstel en een vol format koelkast. Verder zijn er natuurlijk borden, glazen, bestek, kookgerei en een complete set pannen aanwezig. Ook voor elektra is gezorgd: uw tent is goed verlicht en de koelkast is normaal aangesloten. In de slaapvertrekken vindt u echte bedden van Nederlands fabrikaat. Ook de afmetingen zijn Nederlands, want de lengte van het 2-persoonsbed en de beide 1-persoonsbedden is 1,90 meter. De twee onderschruifbedden zijn 1,80 meter lang. Dekens, lakens, kussens en slopen neemt u zelf mee. Elke Vacansoleil-tent beschikt over een complete tuinset met twee tafels, vier kunststof stoelen, twee verstelbare stoelen en een parasol. Voor toiletten en douches kunt u gebruik maken van het sanitairgebouw op de camping. De twee onderschruifbedden zijn 1,80 meter lang. Dekens, lakens, kussens en slopen neemt u zelf mee. Elke Vacansoleil-tent beschikt over een complete tuinset met twee tafels, vier kunststof stoelen, twee verstelbare stoelen en een parasol. Voor toiletten en douches kunt u gebruik maken van het sanitairgebouw op de camping. zie ook Uw accommodatie - Veelgestelde vragen - Vacansoleil fijne vakantie
Jeps, alles zit er in. In principe moet je wel je eigen beddengoed mee nemen, maar verder is t harstikke compleet hoor, zowel in de tenten als in de caravans. Alleen specifieke dingen als een kaasschaaf ofzo is er vaak niet (ik heb bij eurocamp gewerkt, zelfde principe als vacansoleil)
Is Eurocamp ook in Frankrijk of Italie ofzo??? En mag de hond daar ook mee. Bij Vacansoleil namelijk wel en daar doen we het dus voor. We willen de hond namelijk graag mee!
eurocamp is ook in Italie wij gaan voor een bugalow tent daar. en zoals ik zag (voor een tent) mag ie bij somig mee. weet niet hoe het zit met carvin
Inderdaad, het scheelt vaak per camping of de hond mee mag of niet. Eurocamp was wel altijd wat duurder dan Vacansoleil, vooral in t hoogseizoen, ze zitten vaak net op iets luxere campings
Ik weet niet of dat voor het buitenland ook zo is, maar wij gaan ivm met zwangerschap dit jaar lekker in nederland. Ik stond op het punt om via vacansoleil te boeken tot iemand me hier op vrijuit wees. Voor 50 euro meer zaten we in een luxe kindvriendelijk huisje ipv in een tent. Misschien dus ook even bij vrijuit kijken?