Hallo, Wij gaan deze zomer naar Turkije, alleen weet ik niet zo goed welke plaats en/of hotel geschikt is voor kinderen. Wie is er naar Turkije geweest en is erg tevreden over een hotel? Zelf dacht ik aan Side, het aanbod voor Side is erg groot en kan ik moeilijk kiezen. groet
grand hotel artside in side is echt helemaal geweldig vind ik als je ergnes anders heen wilt raad ik club paradiso of orient palace in Alanya aan. Toen wij gingen was het wel een lange bus reis maar schijnt nu een nieuwe weg te zijn aangelegd dat het niet meer zolang rijden is. En wat ik ook mooi vond was een soort park heet majesty club tuana vind ik ook echt een aanrader. Alleen wel erg groot. Ook hotel yali prestige in Turgutreis vind ik echt een top hotel!
Wij zijn 3 jaar geleden naar hotel Le Jardin geweest. Het hotel ligt in Kiris, een klein plaatsje vlakbij Kemer. Kemer vond ik een leuke plaats en meet taxi ben je er zo.
Ik raad je Side aan...is qua afstand vanuit het vliegveld goed te doen (qua reistijd) en in omgeving Side is veel te doen. Er liggen allerlei leuke hotels bv in Sorgun (5km van Side, maar je kunt met de dolmus makkelijk in Side komen!) Daar liggen leuke hotels zoals Voyage Club N en Asteria Sorgun. In Kumkoy (andere kant uit vanaf Side, ook zo'n 5 km geloof ik) Ligt bv. Kumkoy Beach Resort, Side Sun, Papillon Muna, ook erg leuke hotels (papillon muna heet tegenwoordig anders, maar kun je vast nog wel onder deze naam vinden) Hopenlijk heb je hier wat aan!
Ik zeg ook Side! Mijn schoonouders gaan ieder jaar naar Side star park en dat schijnt erg goed te zijn. Wij zijn zelf in Melas Holiday Village geweest, een aanrader! Ook zijn wij (in het winterseizoen) in Hotel Corolla geweest. Wij vonden het in het winterseizoen tegenvallen, maar was prima als uitvalsbasis (auto gehuurd en veel dagtochten gemaakt) Ook hebben zij een keer in Nova Park gezeten, ook prima, maar ik vond qua opzet Melas leuker. Maar Side zelf vond ik dus erg leuk!
Ik ben eigenlijk in alle (bekende) plaatsen wel geweest in Turkije maar vind Gumbet het leukst. Marmaris is een leuke tweede
Het wordt Side, ik hoor daar erg veel positieve verhalen over en dat het goed te doen is vanaf het vliegveld. Ik ben nu alleen opzoek naar een hotel wat ook kindvriendelijk is.
grand hotel artside blijf ik bij Zijn wij geweest toen onze dochter 4 maanden oud was. En mijn moeder is dit jaar weer terug geweest erheen. Dat met kinderen van 7 jaar oud. En is toen ook een baby mee geweest van 10 maandjes oud maar Side is echt mooi
pegasos world in side is kindvriendelijk. anders kun je ook een paar hotels uitzoeken en eens op zoover kijken wat mensen er van vinden.