Ik zit erover te denken om een abonnement af te sluiten bij Tele2 icm een gratis smartphone. Nu kost de Galaxy S het eerste jaar 12,50 en de Apollo het eerste jaar maar 7,50. Ondanks dat ik veel goeie verhalen hoor over de S neig ik toch naar het goedkopere abonnement, omdat het anders het tweede jaar toch wel erg duur wordt. Maar is die Apollo nou echt zoveel minder geweldig? Heeft iemand hier ervaringen, of verstand van de verschillen tussen die 2?
Houdt er sowieso rekening mee dat bij het 'kale' Tele2 abonnement dus geen sms-bundel en/of internet-bundel zit. Die moet je er nog apart bij afsluiten. Die internet-bundel lijkt mij ongunstig omdat je dan zit met een bepaald limiet, die is dus niet onbeperkt. Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe telefoon en zag dat de samsung galaxy S nu ook in de aanbieding is bij t-mobile. Zij bieden naar mijn idee een mooier abonnement aan..
Ja dat had ik gezien idd. Ik zou 2,50 voor internet bijbetalen en 2,50 voor basis internet. Dat is dan wel minder snel, maar voor die andere betaal je 5 euro per maand. Pfff gedoe ook, ik zal ook es bij T-Mobile kijken, thnx.