Waarom zit alles al de hele zwangerschap tegen kan wel janken van ellende! heb al in het ziekenhuis gelegen met een zware urineweginfectie toen ik 4 maanden zwanger was. nu loop ik al 5 weken thuis door de bekkeninstabiliteit wat alleen maar erger wordt. nu had ik al een tijdje wat klachten met betrekking tot hoofdpijn veel war en koud en vreselijk moe. Moest toch even bloed laten prikken en nu blijkt dat mijn suiker ook niet goed is ! Ja hoor kan er ook nog wel bij. Ik krijg nu eerst een dieet en dan eind volgende week moet ik weer bloed prikken en ander naar de gyneacoloog ! En dat terwil ik zo gezond als wat eet niet snoep en. Ik baal er zo van .
Balen zeg voor je! 8) Kan me voorstellen dat je af en toe een moment hebt van 'ik kan wel janken'. Wel anders, maar ik ben de eerste 22 weken van mijn zwangerschap ontzettend misselijk geweest, dit had invloed op van alles om me heen...daarna die slapeloze nachten en pijntjes overal...ik vond de zwangerschap allesbehalve een grote roze wolk eerlijk gezegd. Nu kan ik niet meer stoppen met verliefd kijken naar mijn lieve dochtertje en lijkt alles opeens ontastbaar van daarvoor...nu dan toch die roze wolk! Houd de moed erin en gewoon lekker flink van je afjanken wanneer je hier behoefte aan hebt... Het komt goed!!