Vaccin keuze tegen betaling

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Huismuisie, 21 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Moeten mensen keuze hebben in het merk vaccin tegen corona?

1. Ja, dat dat moet gewoon gratis kunnen

78 stem(men)
    50,6%
  2. Ja, maar daar moet je dan wel voor betalen

9 stem(men)
    5,8%
  3. Nee, wees blij dat je iets krijgt.

54 stem(men)
    35,1%
  4. Nee, anders...

13 stem(men)
    8,4%
  1. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik woon in uk... gekker dan gek is hier blijkbaar standaard.

Loufoque vindt dit leuk.
  2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mijn moeder kon in eerste instantie ook alleen maar bij een vaccinatie punt op meer dan 20 km, terwijl er binnen 5 km ook een punt zat. Een belletje met de GGD en ze kon bij de dichtstbijzijnde terecht.

3. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Waar ik woon (VS) kun ej vrij kiezen. Je maakt een afspraak bij een locatie en je kunt zien met welk vaccin de locatie prikt. Ik had een lichte voorkeur voor johnson en johnson (want handiger met maar 1 prik), maar moest daar 2 uur voor rijden of 2 weken wachten. Pfzier moest ik ook iets langer wachten, dus het is moderna geworden. Heb mn tweede prik 2 dagen gelee gehad :).
    Ik denk dat het in Nederland nu het belangrijkst is om zo snel mogelijk zoveel mogelijk mensen te prikken. Als mensen laten kiezen dit in de weg staat, dan zou de overheid het alleen moeten doen als uit onderzoek bleek dat je dan daadwerkelijk meer mensen krijgt naar mijn emning. Of als alternatief nu nog even niet laten kiezen, nu er nog zo'n haast is en straks de twijfelaars wel laten kiezen. Het moet de snelheid in ieder geval niet remmen!

Deel Deze Pagina