Ik ga ook een afspraak maken. Dat is ook wel verstandig omdat ik anders geen bericht meer ga krijgen.
ja maar dit is nog begrijpelijk, maar dus ook mensen die nooit gaan, dat is gewoon apart. En dan hoor je dat er genoeg plek is, waarom dan dat men moet wachten, volgende week komt de vlg leeftijdgroep, dan zal het wel weer druk worden. ik vermoed dat de huisartsen extra plekken kregen om in te vullen en het kijkt wel een beetje natte vinger werk
Ik snap wat je denkt maar je kunt niet altijd aan de buitenkant zien aan mensen dat ze iets mankeren. In mijn geval een chronische darmziekte waar ik normaal gelukkig weinig last van heb maar die aanwijsbaar getrickerd kan worden door een griepvirus en zodoende dus enorm op kan vlammen. En dan word ik dus wel enorm ziek. Dus ik ben eigenlijk heel gezond maar het Corona virus kan dan flink gevolgen hebben naast de Corona zelf. Dit zal voor veel mensen wellicht het geval zijn.
De post app geeft geen post aan voor vandaag. Blijkbaar hoor ik dus weer eens bij de enkeling die niet de brief krijgt deze week. Bah Straks maar afbellen voor de afspraak van morgen.
Voor degenen die vandaag een afspraak hadden staan, hebben jullie de brief nog wel op tijd gekregen? En zo nee, ben je gegaan of afgebeld?
Ik krijg hem vandaag dus op hoop van zegen dat hij optijd is. Heb wel ook de printscreen van de enveloppe in de post NL app. Staat met koeien letters op mijn naam achternaam adres gegevens en dan nog in deze envelop zit de uitnodiging voor u coronavacinatie. Mijn huisarts zij gisteren deze gewoon zo mee te nemen en gewoon te gaan als deze in de app kwam te staan. Had er gisteren contact met hem over gehad. Hier zit steeds alles helemaal vol en heb je anders eind juni begin jullie pas je eerste vaccin en dit is op een uur rijden bijna.
Ja dat zullen ze dan wel accepteren denk ik. In mijn post app staat niks dus misschien volgende week dat hij binnenkomt, of misschien is er ergens iets mis gegaan. Weet niet of ik dan alsnog via de huisarts een uitnodiging jan krijgen of dat je dan moet wachten tot je leeftijd groep aan de beurt is. Dinsdag maar weer even bellen met de huisarts.
Nee dat kan wel. Ik kreeg een email door van het RIVM gisteren. Daar kan de ha iemand alsnog aanmelden.
Nee heb dit jaar ook geen uitnodiging gehad voor de griepprik ( had hem het jaar ervoor niet gehaald) Maandag maar weer eens bellen.
Nou schiet mij maar lek. Denk weet je ik bel de ggd, misschien kunnen zij ( met mijn bsn nummer) zien of ik een uitnodiging krijg. Zegt die man dat je met MS niet in een risico groep valt. . Terwijl de ms vereniging, samenwerkende neurologen wel degelijk bevestigen dat je met ms in een risicogroep valt en dit ook op de site van het rivm staat.
Er is echt veel willekeur in deze. Stond net een stuk over in de bndestem. Ik zou extra hoog 'risico' zijn en officiƫle door het ziekenhuis gevaccineerd moeten zijn geweest. Dus niet terwijl mensen met mijn aandoening in anderen academische ziekenhuizen wel opgeroepen waren.. viel gelukkig door mijn griepprik indicatie nu wel onder deze ronde. Maar het is te krom voor woorden.
Net afgebeld voor morgen. Dinsdag dus maar weer met de huisarts assistente bellen or ik echt wel op de lijst sta.
dat begrijp ik, bij mij zie je ook niets. Maar mensen die nooit naar de dokter gaan en zelf zeggen niets te hebben ( voetwratjes of een vaginale schimmel ooit) die hebben een uitnodiging.. Mensen die dus zelf aangeven hem zonder reden te hebben, niet door mij gezegd maar hun woorden
wat vervelend, hopelijk is er snel plek wanneer je de brief ontvangt. En soms staat de oost niet in de app en komt die toch. Op onze locatie is geloof ik wel veel plek, ik wilde de afspraak op een ander tijdstip en kon kiezen uit verschillende tijden diezelfde dag. Hopelijk voor jou snel duidelijkheid