Mijn ouders hebben hem ook nog niet binnen. Maar weten zeker dat ze op de lijst staan. Want mijn moeder had er over gebeld.
Mijn man moest de brief laten zien én de afspraakbevestiging in de mail (naast ID en gezondheidsverklaring). Dus hier mocht je niet verder als je iets niet kon laten zien... Ik zou dus wel wachten tot de brief binnen is!
Oooo nee wacht ik moest idd wel brief laten zien bij eerste check. Was in de war met afspraakbevestiging, die had ik niet mee en was geen punt.
hier vroegen ze iedereen naar de gezondheidsverklaring, id en afspraakbevestiging Voor mij was een vrouw die bang was en geestelijk gehandicapt en dat nam tijd in beslag, dus mischien dat dat afleidde. Ik kreeg wel een oranje armbandje om alsof ik naar een festival of hotel ging
Hoe ver vooruit kan je post zien in de post app? Ik zit nog te wachten op de uitnodiging en naar aanleiding van dit topic de app geïnstalleerd
Zelfs eerder... vanaf middernacht. Maar het gebeurd de laatste tijd ook dat het een dag later pas wordt bezorgd merk ik.