https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/topdrukte-bij-uitgever-gele-boekjes-levertijd-loopt-op-tot-14-dagen
Denk dat dat niet uit maakt. Locatie waar ik geprikt heb had een apart loket voor het boekje. Daar kon je, met je briefje, langs om te laten aftekenen. Ook voor mensen die al eerder waren gevaccineerd. Of voor mensen, zoals ik, bij wie het boekje nog verborgen ligt in een la
Zou ik ook mijn man zijn gele boekje kunnen laten tekenen, zonder dat hij er zelf bij is? Hij heeft Janssen gehad, maar toen hadden we nog geen geel boekje. Inmiddels hebben we ze wel, dus als mijn 2e prik gezet wordt, laat ik de mijne aftekenen. Kan ik dan ook zijn boekje, plus vaccinatiebewijs (en id) meenemen om te laten tekenen, zonder dat hij dus meekomt.
Hier wel. Er waren mensen voor de 2e spuit en daar zetten ze beide prikken in het boekje. Moet je wel het bewijs van je 1e vaccinatie meenemen. Overigens een aparte tafel bii de uitgang. Niet druk en weinig extra moeite voor de GGD. Niet iedereen heeft een boekje of wil een stempel.