Maar beetje lastig meten. Want wat ik hier bijv lees dat iemand op cd 17 ongesteld werd; ik heb vorig jaar gehad dat ik ineens op dag 35 en twee maanden achter elkaar dag 17 en dag 18 ongesteld werd. Daarvoor al mijn hele leven op 26/27 en daarna tot ik zwanger werd ook weer. Ik was toen ook aan het zoeken wat het was en toen ik het er met vriendinnen daarom over had kwamen er heel veel: oh ja, ik heb dat ook eens/nu/pas/wel eens. Als ik nu net mijn vaccinatie had gehad had ik ook zeker gedacht dat het daar door kwam. (Maar ik heb zwanger m’n vaccinatie gehad)
De 1e maand na mijn 2e vaccinatie had ik een menstruatie van 3 dagen, wel gewoon exact op tijd. Super raar dacht ik nog maar niet bij stil gestaan dat het iets met die pfizer vaccinatie te maken zou kunnen hebben. Maar nu de 2e maand ben ik voor het eerst in denk ik 20 jaar 4 dagen overtijd. Ik kan echt de klop gelijk zetten op mijn ovulatie en menstruatie dus dit is echt heel raar. Heb een zwangerschapstest gedaan om zeker te weten dat ik niet zwanger ben maar dat was echt een dikke negatief. Moet zeggen dat ik het een heel naar idee vind dat dit een bijwerking is van een vaccinatie. Wat verder ook opvalt is dat ik echt al 3 maanden af en aan duizelig ben met 2 dagen zo heftig dat ik gewoon op bed heb gelegen. Ook niet gekoppeld aan de vaccinatie tot ik vandaag op de radio hoorde dat het bij pfizer als bijwerking is vermeld.
Hier ineens een cyclus van 18 dagen na de 1e vaccinatie. Normaal ligt het rond de 39 dagen met 2 uitschieters van 60 dagen. Ben nu onderweg voor de 2e prik en hoop dat ik weer wat sneller ongesteld word want zit al op dag 26 en nog geen eisprong gehad Heb wel sinds de 1e prik af en toe een hele dag heel duizelig. Zo erg dat ik gewoon omval. Alsof ik gedronken heb (wat echt niet zo is)
Ik heb twee weken geleden de laatste vaccinatie gehad en toen was ik aan het menstrueren tot vorige week zondag. Sinds gister opeens extreme buikpijn (heb ik nooit) en sinds vanmorgen ook hevig bloedverlies. Zojuist de huisarts gebeld, maar ze moeten overleggen of ik langs kan komen vanwege meerdere besmettingen hier in huis. Toevallig kom ik nu dit tegen, dus vraag mij nu af of de vaccinatie er wat mee te maken kan hebben.
Na mijn tweede prik is mijn menstruatie uitgebleven. Nog nooit gebeurd (tenzij ik zwanger was uiteraard). Ik had het gevoel dat ik weeën had, echt niet fijn. Heb het gemeld bij Lareb.
Mijn cyclus is helaas onregelmatig, dus geen idee of het vaccin daar invloed op heeft gehad. Maar wat ik wel heel raar vind: zaterdags ongesteld geworden, drie dagen flink bloedverlies en daarna nam het af. Is normaal bij mij. Donderdag was t over. Vrijdag tweede Pfizer-prik gehaald en nu, zondag, begint het bloeden gewoon opnieuw!? Niet heftig gelukkig, maar wel echt weer mensturatie-ondergoed nodig... Dit heb ik anders nooit zo.
Update: Ik ben deze ronde zwanger geworden. Heb uiteindelijk weer tot en met CD 12 gebloed, en eergisteren een positieve test in handen . Lijkt er dus op dat mn cyclus zich wel weer goed hersteld had (mn eisprong) .
Na de tweede vaccinatie ineens flink overtijd en toen ik toch eindelijk mijn menstruatie had meer bloedverlies dan normaal. En nu ineens op cyclusdag 18 weer een menstruatie maar dan met alleen maar roze bloed, nu al 4 dagen..
Na de eerste prik voor zover ik weet niks aan de hand, maar na de 2e prik was mijn menstruatie een stuk heftiger en die is al zo heftig dat ik nu vermoed bloedarmoede te hebben. Ik voel me al ruim een week niet zo als het zou moeten horen.
Ik merkte na allebei de prikken verschil in mijn cyclus maar ook in hevigheid. Mijn cyclus was eindelijk regelmatig en de menstruaties minder heftig. De cyclus na de prik onregelmatig en heftig. Nu zit ik weer een maand later en hij lijkt zich weer goed op te pakken. Toevallig een vriendin van mij ook 1 week eerder ongesteld.
Na de eerste vaccinatie niks gemerkt. Na de tweede vaccinatie werd ik 2 weken na de prik ongesteld: 4 dagen te vroeg. Daarna (cyclus waar ik nu in zit) kreeg ik 1,5 week later tussentijds bloedverlies. Dat stopte weer na 3 dagen. Ik zou nu ergens volgende week ongesteld moeten worden, dus ben benieuwd.