Hoort?? Maar ik weet niet hoe oud je zoons zijn, blijven ze later bij dit standpunt wat ze nu meekrijgen van hun ouders? Of gaan ze daar later misschien hun eigen mening in vormen en weg in vinden? Hoe weet je dat zo zeker? Misschien willen ze wel nooit trouwen…
Precies om deze reden hebben wij bij onze dochters er voor gekozen om de vaccinatie niet te halen. En ook onze zoons zullen hem om die reden niet krijgen. Voor zoon van 13 is hij al binnen gekomen en met hem heb ik het inmiddels gehad over de vaccinatie en waarom wij hem niet nodig vinden. Hij begreep het helemaal.
Ik vind het toch best heftig te lezen dat mensen erop vertrouwen dat de toekomstige partner van je kind nooit met een hand in de broek van een ander heeft gezeten. Want meer is er niet nodig, ff voelen in het schaamgebied.
Dat denk ik ook. Er zijn genoeg gelovige mensen die voor het huwelijk geen seks (lees penetratie) hebben, maar wel voelen etc. En dat je er ook op vertrouwd dat de toekomstige partner van je kind dat ook niet heeft gedaan.