hier (omg rotterdam) heerst het ook. Meiden hoesten ook ontzettend erg- maar de jongste lijkt er doorheen te zijn. Conclusie van mijn kant: 2 weken flink gehoest -met alle kinkhoest symptomen hoor- maar nu is het een stuk minder en bijna over, dus: Virusje.. Kinkhoest duurt een stuk langer. Zelf slaap ik al een week beroerd van het hoesten, maar het lijkt nu ietsje minder te worden- dus het is een heftig virusje hier, maar volgens mij geen kinkhoest. Ze testen er hier ook niet snel op.
Wist ook niet dat het heerst. Niks van meegekregen. Zelf als kind zijnde heb ik 3x (!!) kinkhoest gehad. Wat heb ik me beroerd gevoelt. Op dit moment ook 2 zeehonden in huis. Vanavond bij beide kinderen de bedden staan te verschonen. Gewoon overgeven van het hoesten. Mijn jongste hoest al 3 maanden, maar heeft nu ook koorts/verhoging, en drinkt ook wat slechter. Even in de gaten houden, anders de HA maar weer eens bellen.
Hier ook een flinke hoester en de kleine is ook begonnen. Gelukkig vondt de HA het nog te mild voor KH en zei dat de kans dat de kleine het zou krijgen klein is, omdat deze vaccins wel UP-TO-DATE zijn.
pff ja dat was hier ook , het overgeven was hier echter echt puur slijm wat er uitkwam... bizar. Maar gelukkig duurde dat extreme maar 2 dagen, dat ze ziich helemaal binnenstebuiten hoesten.
Ik heb een baby van 3 weken en vind dit echt eng. Volgende week voor het eerst naar het cb maar niks gehoord over eerder vaccineren. Misschien dat het in deze regio meevalt? (overijssel)
Gefeliciteerd!! ik was der ook erg bang voor, maar gelukkig hoefde ze nog geen vaccinatie nu, had wel gemogen maar dat wouden we niet