konden we maar een winterslaap houden

Discussie in 'De lounge' gestart door luuus, 1 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wat vinden we van de winter

1. laat maar komen

2. van mij mag het eeuwig zomer zijn

3. i'm lovin it

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

ik baaal de winterperiode is weer aangebroken..:x;)

s'ochtends en s'avonds weer eerder donker, hele dag kou, niet even naar een speeltuintje of lekker wandellen, na een dag werk heb je het idee dat je dag voorbij is, sochtends verslaap je je omdat je nog het idee heb dat het nacht is, we mogen daalijk weer lekker gaan krabben voordat je naar je werk gaat, sávonds niet meer hangen in de tuin met een wijntje erbij... kortom ik wil de zon of een heeele lange winterslaap houden...

wie doet er mee...:D of iemand die posi ideeen heeft over de winter en mij daarmee kan overtuigen....:(8)

2. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik kan ook heel slecht tegen de winter! Kom altijd heel slecht mijn bed uit dan! Inderdaad wat jij zegt, je hoort de wind en de regen en je ziet dat het nog donker is... Blehhh. Niks aan.
    Wat mij geadviseerd is: zonnebank, word je weer blij van ;).
    Ik ga zelf graag naar de sauna...

Liefs

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik heb een hekel aan de winter bah hihi

4. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ssssstttttt......gaaaaapppp

Ik doe mee!

:)

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

I'm lovin it :):)

Vind het op dit moment eigenlijk helemaal niet zo erg hoor , vind de feestdagen en de donkere dagen eigenlijk best wat gezelligs hebben .. en natuurlijk is de zomer heerlijk en overdag lekker buiten zijn ook maar toch vind ik de herst en de winter heerlijk .. ;) Zal wel een vreemd mens zijn als ik jullie reacties zo zie .....

6. 4days

4days Niet meer actief

Het enige leuke aan de winter zijn de feestdagen! En oke, als er een pak sneeuw ligt is ok wel leuk, maargoed dat maken we 1 keer per 3 jaar ofzo mee.

Voor de rest doe mij maar zomer!!

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik vind de winter echt heerlijk. gezellig op de bank met een kom warme choco met slagroom, kaarsjes aan, haardje aan, film kijken

en een teken dat de vakantie nu niet heel lang meer duurt lekker wintersport!

begrijp me niet verkeerd het heel ook na delen vooral met slecht weer maar het heeft echt zijn charmes

net als de zomer lekker lang buiten wezen. maar ja komt de temp boven de 23/25 graden moet ik binnen blijven omdat ik anders flauwval.

8. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik vind het allebei wel wat hebben..de feestdagen die weer gaan komen zijn altijd wel gezellig..en savonds lekker kaarsjes aan en lekker op de bank filmpjes kijken...
    doe mij maar gewoon de lente..niet superkoud ook niet super warm..heerlijk:)

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Van de echte winterkou hou ik niet zo (behalve de sneeuw dan ;)), maar nu het herfst is vind ik het ook geweldig! Eikeltjes, appeltjes (hier in de straat hebben we van die bomen met hele kleine appeltjes) en straks kastanjes zoeken. En nu zit ik eigenlijk een beetje te wachten tot het eens flink gaat regenen zodat ik met Eva lekker in de plassen kan gaan stampen! :)
    En ik verheug me ook op de feestdagen, gezellig met familie en Eva natuurlijk vlak daarna jarig :) (30 dec)
    Ik vind de zomer ook heerlijk hoor, maar vind alle seizoenen wel z'n charmes hebben! De lente vind ik het fijnst, het begint al een beetje warm te worden, maar niet té.

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Doe mij maar zomer en zon, heel veel zon!!!
    Oké met kerst mag het dan wel twee dagen koud zijn en sneeuw!!!
    Maar de rest van het jaar zon 25 graden.
    Voel nu mijn winterdepressie al aankomen...

11. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik vind het heerlijk!!! Ik ben dol op de herfst en de winter, lekker de haarden aan, kop thee, onder een dik kleed, kaarsjes erbij, lekkers, heerlijk!!!

12. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik vindt het heerlijk dat de koude donkere dagen er weer aankomen. Lekker kacheltje aan, kaarsjes aan, gezelligheid, filmpje op de bank, en natuurlijk de feestdagen ;) Nee geef mij maar lekker winter, ben de zomer wel weer een beetje beu, en sta zelfs al te popelen om mijn coltruien aan te doen :D

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wanneer gaan we in winterslaap? Ik doe mee. Ben gek op slapen :D
    Nee, vind de winter best gezellig, maar van mij mag het altijd zomer zijn. Voel me dan gewoon veel beter. M'n humeur is ook beter.

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Het voordeel van de winter vind ik is dat je de lente altijd extra wardeert als die er weer aan komt ;)

Het heeft ook wel wat knus.. Maar na feb. ben ik het meestal helemaal zat met dat snertweer!

15. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Mmm mwah tja twijfel... Van mij mag ie op zich wel weer komen maar dan wel met weinig regen en wind en dan wel weer veel zon en ijs of sneeuw. Dat vind ik dan wel weer gezellig, open haard aan, lekker kaasje, drankje cd'tje van Norah Jones. Ook vind ik het altijd leuk om te gaan shoppen, vind de wintercollectie errug leuk op het moment. Om de winterblues tegen te gaan ga ik altijd lekker hard sporten en pak ik op z'n tijd een zonnebankje. Ook trakteer ik mezelf dan af en toe lekker op een dagje sauna. Waar ik wel een bloedhekel aan heb is vroeg opstaan in de kou en dat de dagen zo kort zijn. Als ik dan zou moeten kiezen dan ga ik toch voor de zomer maar ik vind de winter geen grote ramp.

16. Angelina

Angelina Niet meer actief

Neeeejjjj, ik love de winter :D

Echt, ik ben superblij dat de kans op zon en warmte voorbij is!

Ik haat de zomer. Eén dag is leuk, daarna mag het van mij spontaan weer gaan sneeuwen :D.

Ik heb last van zomerdepressie 8)

17. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Heerlijk de winter! Kan me niet lang genoeg duren. Wat de meeste mensen met de winter hebben heb ik met de zomer! Alhoewel ik nu met mijn kleine de zomer wat meer kan waarderen. Maar kom maar op met die winter: sinterklaas, kerst, sneeuw...Heerlijk!

18. Female

Female Niet meer actief

Ik heb er nomaal ook wel last van, neiging om me depry te voelen als de winter eraan komt enzo. Zeker omdat ik dit jaar met de kids ontzettend veel buiten ben geweest.

Maar ik heb mezelf voorgenomen om mezelf dat nou eens niét toe te staan. Dus de positieve dingen zien. Extra genieten van de feestdagen, gezellige avonden, kaarsjes, films kijken, plenty hot chocolate, veel koekjes en taarten bakken, nieuwe wintergerechtjes proberen en koken enz. enz.

En vooral; gewoon veel naar buiten gaan! Dus warme kleren aan en hoppa, eind wandelen. Zolang het niet regent... Ook al vriest het kan dat nog heerlijk zijn. (en gezond!)

Dus ja, ik zie er al minder tegenop :)

19. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hier ook! Ben al moe als ik opsta :(

20. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ooooow wat heb ik een hekel aan de winter / hersft .. zodra ik de eerste blaadjes al zie verkleuren of van de boom zie vallen dan begint het al te prikkelen en kan ik super sago worden ... Ik heb ook echt altijd een winter dip ... Heb er zo'n hekel aan, bah !

Voor mij mag het altijd en eeuwig zomer blijven heerlijk !

Deel Deze Pagina