Ik (wij) snappen het prima. Waarom ik het sensatiezoeken vind is omdat het helemaal niet over vaccineren in het algemeen gaat. Maar puur om de waterpokkenvaccinatie. Zoals ik het begrijp zijn de kinderen van ts gewoon ingeent volgens het rvp, dus dat hele horror verhaal van jou is totaal overbodig. Het is heel vervelend dat jouw kinderen zo gereageerd hebben, maar zij en dat groepje mensen dat jij kent is totaal niet representatief voor het aantal vaccinaties dat gegeven wordt en waarbij alles prima verloopt. Net zoals met een pinda allergie. Een groep mensen/kinderen in NL reageert daar heel extreem op, kan zelfs dodelijk zijn. Maar dat zegt niks over die pinda's/noten, maar over de allergie/intolerantie die mensen daar tegen hebben.
Goed dit te lezen. Ik wist al dat het mogelijk was, maar onze huisarts beweerde na ons verzoek tot inenting van de jongste (ivm extreem eczeem en littekens) dat dat in Nederland niet mogelijk is. Volgens mij zou het vaccin niet geregistreerd staan (is ook niet waar). Hij wilde het dus niet doen. Inmiddels heeft hij het wel gehad en alhoewel het relatief snel voorbij ging heeft hij putten van littekens erdoor gekregen, gelukkig met name in zijn oksel, maar mooi is anders. Dus als je dat kunt voorkomen op kinderen met toch al een enorm gevoelige huid waarom dan niet.
@ ts: zorg dus dat je voorbereid bent en weet dat het mogelijk is en laat je niet (zoals ik) afschepen door een huisarts die er gewoon niks van weet.
Mijn 3 oudste kids hebben ook alles via het rvp gehad hoor Alleen mijn jongste niet maar die word nu via de homeopaat homeopathisch gevaccineerd
Volgens mij snap je het echt niet. Jij bent volledig tegen de inentingen van het RIVM ondat jouw kinderen er heel ziek van zijn geworden. In elk topic over vaccineren breng je dat naar voren. Nu gaat het dus niet over vaccineren wel of niet, maar specifiek over de waterpokken vaccinatie (die dus niet in het RVP is op genomen) en dan begin je een post heel lacherig over kindjes die e prik gehad hebben maar alsnog waterpokken kregen, wat ik eigenlijk helemaal niet grappig vind. En dan komt jouw verhaal weer over wat voor troep er in die prikken zit omdat jouw kindjes daar slecht op reageren. Wat voegt dat nu toe in dit topic, daar vraagt ts toch helemaal niet naar.
Inderdaad, fijn te lezen dat het mogelijk is! Ben benieuwd wat mijn huisarts te vertellen heeft hierover. Al twijfel ik zelf ook nog hoor. Mijn reden (de littekens in gezicht van mijn meisje) is misschien niet voldoende.
Jij zegt toch van kind van topic starter is volgens het rvp gevaccineerd dus ik reageer daar op dat mijn 3 oudste kids dat ook zijn. Mag daar toch op antwoorden? Ik snap het dus echt wel. Ben grijs en wijs (40 jaar )en nee ben niet tegen het vaccineren maar zou wel graag willen dat ze vaccinaties voor iedereen mogelijk zouden kunnen maken door die verkeerde toevoegingen er uit te halen. Ook in die waterpokken vaccinatie zitten die toevoegingen. Ze moeten daar aan gaan werken zodat ouders waarvan de kindjes die niet tegen de toevoegingen kunnen niet naar de homeopaat hoeven te gaan. Mijn maakt het niet uit of iemand zijn kind wel of niet vaccineert. We zijn allemaal moeders en doen wat het beste is voor onze eigen kids. De ene vaccineert wel tegen de waterpokken en de ander doet het niet. Mijn kids hebben alle 3 de waterpokken 2 keer gehad en was niet ernstig dus ik geef aan dat ik het verder niet zou doen. Dat topic startster het wel wilt doen is haar keuze. Als ze zich daar gewoon goed bij voelt moet ze het doen.
Volgens mij mag jij dat bepalen als je het zelf betaald. Ik woon echt in een klein dorp en merk wel vaker dat ze wat achterlopen hier. Mijn zoontje heeft ook echt heftige littekens nu, alleen gelukkig niet in zijn gezichtje. Wel heel grote onder zijn oksel (echt van die putjes) en op zijn hoofd, daar zit gelukkig nog wat haar. Niet leuk voor iemand als je zulke plekken in het gezicht hebt. Zonde.