vaccinatie uitstellen ???

Discussie in 'De lounge' gestart door 1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Gewoon uitstellen hebben wij ook zo vaak gedaan met de oudste omdat hij dan ziek was oid..

2. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Met mijn dochter uit mijn vorige relatie hebben we de prik van 4 maanden uitgesteld tot 8 maanden ivm verblijf in het buitenland. Dat was ook geen probleem, er mag maximaal iets van 6 maanden tussen zitten dus je hebt ruim speling nu om hem uit te stellen.

3. 1992

1992 Actief lid

16 apr 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet zeggen dat ik daar liever niet mee overleg, zowel huisarts als cb zeggen altijd zolang hij nog plast en drinkt is het goed.. ik vertrouwde het niet maar ze sturen je van het kastje naar de muur. Toen zelf naar ziekenhuis gegaan en daar namen ze me eindelijk serieus en werd hij opgenomen.. dus ik ben mijn vertrouwen in huisarts en cb behoorlijk kwijt. Buiten dat ben ik echt kwaad dat ze je bijna nooit serieus nemen.. bij deze dus ook besloten dat hij morgen geen prik krijgt

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.698
    2.511
    113
    Als hij de eerste twee vaccinaties al gehad heeft mag er niet te veel tijd tussen zitten, dit i.v.m. de opbouw van antilichamen. Ik zou dus overleggen met het cb wat mogelijk is.

5. mama annemijn

mama annemijn Actief lid

15 feb 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik overleg ook altijd met de kinderarts omdat het de huisarts vaak boven de pet gaat en je dus idd van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Dus misschien in jou geval ook een idee? Je zal misschien geen vaste kinderarts hebben? Dan zou je gewoon naar de kinderpoli bellen en je verhaal uitleggen en dat je graag advies zou hebben van een kinderarts. Maar vooral naar je mamagevoel luisteren. Dat heb ik ook wel geleerd sinds me zoontje vaak ziek is.

6. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.698
    2.511
    113
    Ah oké, had ik nog niet gelezen. nou dan zou ik hem nu ook uitstellen.

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Mijn zoontje heeft de eerste prikjes ook nog steeds niet gehad, hij moest eigenlijk 18 december, maar hij was toen ook zo ziek; had verhoging, hoestte heel erg, dronk heel slecht en sliep zowat de hele dag. Hij is sinds 2e Kerstdag ook pas weer de oude. Nu krijgt ie 2 januari zijn prikjes.

Deel Deze Pagina