Gazelle miss grace fietsstoel achter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Roosje83, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje83

    Roosje83 Fanatiek lid

    4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wij willen alvast een fietsstoeltje voor achterop de fiets, nu vinden wij de yepp mooi en en het liefst willen wij hem aan het frame bevestigen, maar nu zaten we bij mijn fiets te kijken en zijn bang dat het zadel dan niet meer op de laagste stand kan. Iemand toevallig ervaring met deze fiets en achter stoeltje, bij voorkeur de yepp met zadelbuisbevestiging?
     
  2. chocotof

    chocotof Bekend lid

    28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ik heb een gazelle miss grace maar wel met een bagagedrager en een yepp stoel achterop. Dat gaat in elk geval prima, mijn zadel staat op de laagste stand. Ik denk alleen dat de stoel anders bevestigd is dan jij bedoelt?
     
  3. Paarse80

    Paarse80 Fanatiek lid

    5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Geen ervaring met de yepp, wel met bobike. Er is een extra verlengstuk op het stoeltje gemaakt, zodat de zadel op de laagste stand kan. Was hier wel even gedoe om het voor elkaar te krijgen.
     
  4. Moekje

    Moekje Fanatiek lid

    29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik heb een Yepp stoeltje op mijn gazelle miss grace.
    Ook een zadelbruisbevestiging.
    Mijn fiest staat net niet op de laagste stand maar moet geen probleem geven denk ik. Je moet hem dan zo laag mogelijk op het frame bevestigen als je snapt wat ik bedoel ;)
    Je zit wel met je achterligt, dat moet er af wij hebben hem met 2 taairips op het zitje bevestigd dus dat probleem ook opgelost.
     
  5. Amethist

    Amethist Niet meer actief

    Ik heb een Yepp achterzitje met een easyfix bevestiging. Met zo'n zadelbuisbevestiging zat het stoeltje veel te dicht op mijn zadel, ook met een Bobike.
     
  6. Roosje83

    Roosje83 Fanatiek lid

    4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.
    De reden waarom we het liefst zadelbuisbevestiging willen is dat me dit makkelijker over te zetten lijkt naar de fiets van papa met een extra zadelbuisbevestiging, of kan dat met die bevestiging op de bagagedrager ook wel?

    Mijn zadel staat nu op de laagste stand en zou dat in principe ook graag zo houden, dat van die lamp is een goed idee om te onthouden.
     
  7. Eden28

    Eden28 Fanatiek lid

    23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ik heb een gazella miss grace elektrisch met een yepp stoel en dan bevestiging op het frame. Geen probleem met zadel ofzo
     

Deel Deze Pagina