Ik ben benieuwd hoe veel luiers er bij jullie dreumes doorheen gaan? Mijn dochter is 16 maanden en ik gebruik er voor mijn gevoel nog steeds best veel. Gemiddeld verschoon ik haar 6-7 keer per dag. Ik moet wel zeggen dat ze elke dag 4 keer een poepluier heeft, geloof dat dat best veel is. Met een verhuizing in september en een broertje in november is het nu geen goede optie om met zindelijkheidstraining te beginnen. Ze kan het wel aangeven maar ben bang dat ze door al die veranderingen toch terugvalt. Verschoon ik gewoon snel of herkennen jullie het? Ik vind het zelf nogal sneu om een kind in een volle plasluier te laten lopen.
Bij het opstaan-na z'n ontbijt poept ie meestal-voor z'n slaapje-na z'n slaapje-tussen z'n tussendoortje en avondeten vaak een grote plasluier-voor de nacht...kom toch ook op 6 en soms misschien wel 7.
Toch wel 5-6 keer hoor, waarvan 2 of 3 keer een poepluier. Zindelijkheidtraining ga ik nog niet eens aan beginnen. Hij geeft echt nog niet aan dat hij wat gedaan heeft het zal hem een worst wezen als ie gepoept heeft haha, hij rent gewoon verder met een volle poepluier.
Ik moet het zelf in de gaten houden, doet 'm ook niks als ie een volle broek heeft...hij zegt wel wanneer ie aan het poepen is, is ook wel duidelijk aan z'n gezichtsuitdrukking te zien maargoed. Een potje vindt ie nog niks maar deze Toilettrainer "3-in-1" - online bestellen!- babywalz vindt ie wel interessant, heb 'm gister neergezet en hij heeft er zowaar gelijk op geplast...ga uit van een toevalstreffer hoor maar het begin is daar!
Hier 3x en bij een poepluier. Soms komt dat goed uit en anders 1 extra. Af en toe meer poepluiers op een dag maar meestal 1.
Ik zou zeggen, verschonen als het nodig is! Nemand laat zijn kind toch expres met een volle luier lopen om er eentje te besparen? Tenzij je weet dat er een hoop stront in aantocht is hihi Blijkbaar werkt het daar binnen gewoon goed bij jouw kindje Ik verschoon mijn dochter een keer of 4/5 op een dag. Smorgens als ze uit bed komt, na haar eerste slaapje, na haar tweede slaapje en voordat ze naar bed gaat savonds. En regelmatig nog een keer tussendoor voor een onverwachte poepluier.
Ik gebruik 4 tot 5 luiers per 24 uur geloof ik....'s ochtend als ze uit bed komt een schone luier, als ze 's middags gaat slapen een schone luier en 's avonds voor ze naar bed gaat. En dan als ze gepoept heeft, dat is meestal nog 2 keer per dag.
Even denken hoor,ik denk hmm ook zo'n 5-6 x p.d, de poepluier verschoon ik zodra ik t ruik of merk dat ze gepoeopt heeft en dan smorgens met opstaan, smiddags voor middagdutje, na t middagdutje (vaak heeft ze gepoeopt) en na badje, en dus tussendoor met poepen.
3 als hij alleen plast, maar meneer poept ook wel eens 7x per dag dus ja erg verschillend gemiddeld doe ik met 80 luiers 2,5 week.
Hier alleen nog snachts een luier om. Dus ik gebruik 1 luier. Ze is nu vanaf begin augustus droog en doet alles op het potje Scheelt echt in de kosten. Normaal gebruikte ik er 4 tot 5 per dag. Ze heeft maat 5 voor de nacht.
Denk iets van 4. Zij nu bezig met het potje leuk te maken. Na haar slaapje op het potje zetten, en we zien wel hoe het gaat.
Als ze wakker word in de ochtend. Voor het eerste slaapje (poepluier) Na het eerste slaapje (vaak megaaaaa vol) Na het tweede slaapje Voor ze de nacht in gaat Dus meestal 5. Bij een extra poepluier vaker natuurlijk