vaccinaties laten ontstoren

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door lilo77, 30 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik denk dat het wel werkt maar wel op een andere manier dan dat ze je laten geloven. Het is net zoals bijvoorbeeld stoppen met roken dmv een laserbehandeling. Dat werkt ook, bij de meeste mensen heel goed zelfs maar dat werkt alleen maar omdat je erin geloofd. Het is puur psychisch.

Dat zal met dit ook zijn. Je geloofd dat het werkt waardoor je er zelf anders over gaat denken en jij je gedrag veranderd tegenover je zoontje. Jij denkt dan dat je veranderingen ziet en je denkt dat je verbeteringen ziet terwijl je eigenlijk gewoon gefixeerd bent op zijn gedrag en je daarom meer opvalt.
    En na een halfjaar of jaartje verdwijnt dat stilaan.

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Ik geloof wel in alternatieve therapie. Maar niet als genezing van autisme, allergie etc. Dat is niet te genezen! Wel dat het soms een HULPMIDDEL kan zijn bij bestrijden van bepaalde symptomen of opsporen van iets.
    Wij hebben alternatieve therapie ingezet om allergie op te sporen en de symptomen hiervan (eczeem) wat te bestrijden. We hebben o.a. bioresonantie gedaan.
    Mijn zoontje heeft er baat bij gehad. Zijn eczeem verminderde. Maar of dit nu kwam door de behandeling of door het voedingssupplement wat ze voorschreef of combinatie van beiden?? Doet er ook niet toe. Hij had er baat bij.
    Tevens heeft ze hem behandeld op vaccinatie. Ik weet niet wat ze exact heeft gedaan of dat ontsporen was. Doel was dat hij minder bijwerkingen zou hebben vd vaccinatie. De vaccinaties waren steeds een aanslag op zijn immuunsysteem wat hevige uitbraak van eczeem als gevolg had en hoge koorts.
    Van de vaccinatie na deze behandeling heeft zoon nergens last van gehad.

Zoals ik jou verhaal lees wil deze arts het ontsporen omdat hij denkt dat dit de oorzaak is van de symptomen van jou zoontje. Daar geloof ik dus totaal niet in! Vaccinaties zijn een aanslag op het immuunsysteem, omdat ze nog zo jong zijn. Maar autisme etc is iets aangeboren. Heeft helemaal niks met het immuunsysteem te maken.

Ik zou eerder kijken waar en wie kan jou kind goed testen en een duidelijke diagnose stellen. Dan kan je daar je manier van begeleiden op richten. Nu zijn het wel veel "stoornissen" waar ze aan denken. Symptomen daarvan lijken veel op elkaar, maar ze hebben wel een net iets andere aanpak nodig.

3. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Ik heb er goede verhalen over gehoord. Ik zou zeggen, waarom pribeer je het niet. Misschien gaat hij zich beter in zijn vel voelen, misschien niet...

Ik geloof in alternatieve/natuurlijke geneeswijze en homeopathie. Onze huidige gangbare geneeswijze vindt tenslotte zijn oorsprong in de natuur ;).

Ik ben trouwens vaker door cb en huisarts naar een alternatieve arts in mijn woonplaats verwezen als zij het niet meer wisten. Met positief resultaat

4. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113

Ik snap heel goed dat je alles wilt proberen, maar echt sommige oplossingen zijn helemaal geen oplossingen en doen meer kwaad dan goed. Dat autisme en vaccinaties aan elkaar gelinked zijn is 100% een mythe. Er is echt nul wetenschappelijk bewijs hiervoor.
    Er is tegenwoordig meer en meer bekend over "behandelingen"bij autisme. Deze behandelingen zijn vooral gericht op het aanleren van vaardigheden, die kunnen maken dat het autisme zich veel minder openbaart. In milde gevallen zou dit er zelfs toe kunnen leiden dat het autistische gedrag bijna geheel verdwijnt. Ik zou me op dit soort of andere wel wetenschappelijk ondersteunde parktijken richten en eens gaan praten met een goede kinderpsycholoog met veel kennis en ervaring met autisme.

Veel succes!

5. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Hier heeft ontstoren wel gewerkt bij mijn Kids.
    Mijn Kids hebben kantje boord gelegen Door de vaccins.
    Dit is met onderzoeken bewezen.

Ik heb mijn 2 kids laten ontstoren waardoor ze nu gezonder zijn.
    Merk echt wel verschil met toen ze nog niet ontstoort waren.
    Waren echt heel veel ziek.
    Nu niet vaak meer.

Maar tegen adhd en pdd nos heeft het hier geen invloed gehad helaas :(
    Hij is wel wat rustiger dat wel maar echt helemaal weg is het niet.

Wel is het belangrijk je kind de rren toe te dienen.
    En veel rust en regelmaat.

Let goed op kleurstoffen en prikkels.
    Dat is echt wat helpt.

Deel Deze Pagina