Kind 5 jaar overleden na val in rivier in Bodegraven

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal1985, 19 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Heftig! Vooral voor ouders & familie, en de omstanders. Vraag me wel af of er niet iemand achter aan is gesprongen?

"Een 5-jarige jongetje uit Bodegraven is overleden nadat hij vrijdagavond in het water was gevallen. Dat bevestigt de politie zaterdag.
    Getuigen hadden het spelende kind vrijdagavond aan de Buitenkerk in het water van de Oude Rijn zien vallen, waarop zij de hulpdiensten inschakelden.

Het scheepvaartverkeer werd vervolgens stilgelegd, zodat duikteams van de brandweer naar het kind op zoek konden gaan.

Na ongeveer een half uur zoeken werd het jongetje door de duikers gevonden en werd begonnen met de reanimatie. Hij is naar een ziekenhuis gebracht, maar is daar later overleden.

De politie probeert nog te achterhalen hoe het kind precies in het water terecht is gekomen."

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Huh...zien vallen en niet iets gedaan? Is dat niet strafbaar?

Of waren ze misschien aan de andere kant?

Verschrikkelijk trouwens. Wat een nachtmerrie.

3. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Lijkt me echt verschrikkelijk!

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja en ook weer een kindje van anderhalf las ik vandaag... het gebeurt echt vaak hoor!

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Heftig zeg. Kon de geen die het Had gezien zelf niet zwemmen, Was het op een zeer ongelukkige plek met veel stroming .? Zou het mezelf nooit vergeven als ik een kind zie vallen, verdrinken voor me neus en ik niks heb kunnen doen dan afwachten. Gebeurd echt te vaak. Ben veel gaan zwemmen, stand etc geweest alleen met baby/dreumes en daarna dreumes /peuter maar ben er nooit een uit het oog verloren. Verschillen 20 mnd.

Deel Deze Pagina