houder voor drinkbeker (s)

Discussie in 'Verzorging' gestart door jmm, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Heb nu een kleine van 2,5 jaar en binnenkort nog een wondertje erbij , hoe doen juliie dat met de flesjes drinken in de auto , zag dat je er eentje aan de maxicosie kan hangen, maar hebben jullie ook eentje voor aan de deur ofzo voor de andere , want elke keer zo grutten met die drinkbeker (s) ???
    Hebben jullie een tip , oftwel hoe doen jullie dat ?

gr jmm

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    hier de drinkbeker gewoon in de tas. kind hoeft niet hele dag door een beker voor het grijpen te hebben. als ze drinken wilt dan kan ze dat krijgen. als dat even niet kan dan wacht ze even.

3. adi

adi Niet meer actief

Ik snap de vraag niet zo.

Hier drinken ze gewoon uit een plastic beker/glas. Ik neem ook nooit bekers oid mee voor de peuters. Wel weleens van die sportflesjes met drinken erin, maar dat drinken ze niet in de auto.
    Voor de rest is overal wel een glas water of een pakje sap met rietje beschikbaar.

4. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik begrijp de vraag ook niet helemaal.. misschien maken jullie lange autoritten en wil je daarom drinken onder handbereik hebben?

Hier drinkt zoonlief niet in de auto, als we ergens heen gaan heb ik vaak wel iets te drinken bij me en zo niet dan koop ik een pakje ofzo. Of als we naar vrienden/familie gaan drinkt ie gewoon uit een beker. Als we wat langer in de auto zitten (bv naar vliegveld) dan stoppen we toch wel 1 of 2 keer onderweg want mn man is een verstokte roker en 'mag' niet in de auto roken ;) Dus dan krijgt zoonlief iets te drinken als we stoppen.

5. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    het is zo dat ik het wel eens vergeet drinken te geven en dan is het al weer bij 3 uur bijv , ben zelf namelijk ook niet zo'n drinker, vandaar dat ik dacht dan zet ik het bij haar neer , zodat ik zie van oja drinken wegens last anders van darmpjes !

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter krijgt heel vaak drinken in de auto, wij moeten vaak verder rijden (familie en/of vrienden) en als ze die dag slecht heeft gedronken krijgt ze dat in auto omdat ze dan wel de rust heeft om te drinken. Wij gebruiken gewoon een rietjesbeker van nuby..

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik geef hier ook weleens drinken in de auto, maar alleen als dat 's middags is om een tijd dat ze anders ook drinken krijgt zeg maar. Maar geen houder oid hoor, ze drinkt gewoon en als ze klaar is, krijg ik de beker weer in mn handen geduwd.

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hier in de auto ook de rietjesbeker als we lang de auto in gaat en ze wat wil drinken. Als ze genoeg heeft doet ze het deksel dicht en zet hem in haar stoel. Als ze weer wil drinken pakt ze hem weer.

Deel Deze Pagina