Met welke maatschappij vlogen jullie en hoe beviel die?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door muuske64, 3 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Wij vlogen heen met AIR EUROPA
    Deze viel onze erg tegen.
    Zowel het eten als het stijgen en landen van de piloot!
    Ook de crew was maar lala....

Terug vlogen we met SPANAIR
    Deze beviel PRIMA!
    Van het stijgen en landen merkte je helemaal niks.
    De crew was zeer kundig, vriendelijk en behulpzaam.
    Het eten was prima!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen! ;)
    We vlogen overigens van Dusseldorf naar Palma de Mallorca en terug!

Liefs Marjo

2. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    mij maakt t allemaal niet zoveel uit als we maar weer netjes landen!

heb ooit 1 turks vliegtuig gehad en dat was echt bagger...
    geen personeel dat fatsoenlijk engels sprak en stug!
    weet alleen niet meer hoe die heet!
    want heb ook wel eens goed gevlogen met een turkse maatschappij ;)

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb veel gevlogen..

ik vloog de laatste keer met united airlines nou heb nog nooit on *** maatschappij mee gemaakt vershrikkelijk was het zeg en ook de service is de laaste keer dat ik er mmee vlieg!

verder viva aerobus niet mn favorite maar dat is vanwege t vliegtuig niet t nieuwste laten we t zo stekllen

4. Tinus

Tinus Actief lid

18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb 1 keer met united gevlogen, al wel weer 11 jaar geleden, maar dat was juist echt top! Supervriendelijk, goed eten (voor vliegtuigvoer), prima dus.

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    gevlogen met

martinair:
    vonden wij super.. lekker filmpje aan boor mooi toestel erg groot super gewoon. helaas wel vertraging maar kan altijd gebeuren

world focus (overgeboekt deze ipv corendon)
    never nooit meer. heb me nog nooit zo slecht aan boord gevoeld. Hyperventialtie gehad ivm veelste krappe ruimte ben 1,83 nog nooit zo klem gezeten airco deed het niet kortom de vlucht was een hel.

Inter airlines:
    Ja wat zal ik ervan zeggen. Het ging wel kreeg lekker eten aan boord zat er gratis bij. Alleen erg krap ook troffen het dat het vliegtuig niet vol zat dus extra ruimte zelf maar de beenruimte was ook minimaal.

pegasus:
    was een goed maatschappij schone mooie toestellen vlogen perfect op tijd. Ook niet super veel beenruimte maar vliegtuig zat maar half vol dus hadden toch lekker ruimte.

kortom mijn aanrader is dan martinair en wil je goedkoop vliegen pegasus dan.

6. maggy

maggy Lid

13 jul 2008
    19
    0
    0
    MH naar JKT en met SQ naar BKK super vriendelijke crew,lekker eten en erg ruim (ruimer krijg je niet)

MP krap,wel vriendelijk personeel. Alhoewel buiten Europa is het wel weer goed te doen.
    HV ik weet niet maar ik vind het gewoon niet wat
    Ik vind wel dat de ndlse maatschappijen het qua talen altijd keurig doen.

Air Berlin,vriendelijke crew nog nooit zo goed gegeten(teminste tijdens de vlucht naar Beijing,vlucht naar Londen was een stuk heel droog brood) in een vliegtuig. Sowieso vliegen van Dld super. Korte incheck,goedkoop parkeren en dichtbij (voor ons)

Dit waren de vluchten van de afgelopen 2 jaar. Heb met meer mij gevlogen maar om ze nu allemaal te gaan benoemen is ook zo wat.

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    maggy goed om t ehoren wij vliegen 13 aug terug met air berlin :)

tinus : 11 jaar geleden mocht t dan misschien goed zijn maar nu echt verschrikkelijk heb nog nooit zoveel vertragig gehad mar dat was nog niet het ergste... de bemanning was echt onbeschoft... alleen de laaste vlucht waren ze heeeeel erg vriendelijk tegen mij dan... dat was van chigago naar lax

maar vooral de heen reis was verschrikkelijk we maakte een nood stop om dat er iemand ziek was geworden op ierladn zu 30 min duren dat werden 4 uur... het was hartstikke heet in dat ding en we mochten er niet uit mn zoontje toen net geen 3 maand krijgt t altijd snel benauwd en werd blauw ik meld dat en vraag of de deur open mag ofzo want hij kon moelijk adem halen nou dat deden ze dus niet ik moest maar rustig gaan zitten dus ik werd heel boos. ik zeg dan schieten jullei maar op vorodat ik ook naar het zh kan met mn zoontje nou 30 min later stegen we op maa rik had echt schrik voor mn zoontje gelukkig is dat goed afgelopen. nou mn dochter bijna 2 wilde ze nisk te eten geven t mooie is alleen je mag ook nisk mee nemen aan boord van eten asl je uit de usa vliegt dus ik weer boos nou toch een lunch boxje gekregen.. nou dat was lang nog niet alles mar dat sloeg echt alles voor mij!

8. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Binnen Europa hebben we alleen nog maar Transavia gevlogen. Op zich goed alleen voor de kinderen is er niks aanwezig, zelfs nog geen kleurpotloden. Ik heb vaker gehoord dat ze bij martinair wel rekening houden met de kleine kinderen. Dat heb ik gehoord, weet het niet zeker.

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb ook nooit kleur potloden gehad :(

en dan heb ik wel vluchten van 6 uur of lnger :(

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    United Airlines prima maatschappij!

KLM ook prima!

Arke Fly op de heenweg een zeer krap toestel weinig beenruimte
    terugweg was dit stukken beter.

Martinair ook prima maatschappij.

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    martinair inderdaad een rugzakje met kleurpotloodjes enz ;)

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik zweer bij klm :)

13. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Iberia is iig verschrikkelijk!

De rest ( en heb er al heel wat gehad) goed tot heel goed.

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nog meer mensen ervaring met Arkefly? Wij vliegen volgende maand met hen naar Kreta maar geen idee hoe deze maatschappij is.

15. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Arkefly? nee sorry daar heb ik geen ervaring mee

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    Ze staan bekend om hun vertraging, al is dit nieuws alweer van maanden terug.
    Ach, ik vloog nu officieel met Transavia (maar die hebben een vliegtuigentekort deze zomer, dus had een toestel van MiamiAir en Amerikaanse crew) en had zowel heen als terug vertraging.
    Waar ik verder allemaal mee gevlogen heb, Martinair, was wel ok, British Airways, beviel ook goed, Air Jordania, enorme vertraging, maar verder goed, Quantas, kwestie van geluk dat ze tot nu toe nog nooit zijn neergestort, vliegtuigen hebben veel technische storingen, Singapore Airlines, was heel goed, Iberia, ging ook wel goed en dan nog wat luchtvaartmaatschappijen die hier in Europa niet vliegen.
    Ik heb gehoord dat het met Vueling (Spaanse luchtvaartmaatschappij) ook goed vliegen is en niet zo duur.

17. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Met Arkefly naar Cuba geweest, was erg goed, zowel heen als terug. Twee jaar geleden waren er nog veel klachten over Arkefly, maar toen wij vorig jaar voor Cuba gingen boeken waren er juist meer klachten over Martinair dan over Arkefly (vanuit Nl. vliegen alleen Martinair en Arkefly op Cuba). Eten en drinken was goed, entertainment was goed geregeld, geen vertragingen. Super, maar heb dus geen ervaring met korte vluchten.

Iberia hebben wij overigens alleen maar hele goede ervaringen mee (Vueling is van Iberia trouwens als ik het goed heb).

AirBerlin is ons ook goed bevallen, net als Swiss.

Eigenlijk hebben we maar weinig slechte ervaringen met luchtvaartmaatschappijen, hebben waarschijnlijk veel mazzel. Alleen Easyjet was wat minder geregeld (vertraging, minder vriendelijk personeel) maar waren voor twee retourtjes Barcelona ook nog geen E 100 kwijt, dus dat namen we voor lief.

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja ik lees heel erg veel negatieve verhalen over Arkefly... maar ja, de vakantie is al geboekt, ik kan nu moeilijk zeggen doe maar een andere maatschappij. Bovendien kan er altijd wel iets zijn, met welke je ook gaat. Al hoop ik maar dat onze vluchten vlekkeloos verlopen want ik ben al best nerveus om te gaan vliegen met zo'n kleine dreumes.

19. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    wij vliegen ook volgende maand met arke fly, zo lang het om vertragingen en niet om technische storingen gaat oid ben ik al blij, ben ook niet zo'n vliegheld (zeker niet met een kleintje)

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0

Deel Deze Pagina