Onze joey heeft gerochel in zijn longen,hij hoest en heeft een vertopte neus Geen koorts Wie kan me vertellen of dit symptomen is voor een allergie? We hebben 4 katten namelijk...
Mijn vriend heeft die allergie en niest eigenlijk alleen maar. Nu heeft hij het ook niet heel erg hoor.
verkoudheid? onze huisarts zei dat een kattenallergie echt niet zo heel vaak voorkomt... volgens mij krijgen ze dan ook huiduitslag.. ik was er ook zo bang voor, ben gek op onze twee poezen, maar het gaat goed.. alleen moet ik Eef nog leren dat Aai niet Grijp is
Klinkt meer als een verkoudheid lijkt me.. Ik heb zelf ook last van kattenallergie. Ik krijg dan een verstopte neus, veel niezen en heb last van mijn ogen.
Klinkt inderdaad als een verkoudheidje. En dat gerochel hebben veel kindjes in het begin geloof ik, doordat nog niet alles goed samensluit.
mijn dochter is ook allergie´s voor katten ze was continu verkouden en continu hoesten en had eczeem de dokter zei dat ze het onder de 4 jaar niet kunnen testen wij hebben dus met pijn in onze hart afscheid moeten nemen van onze kat en onze dochter was binnen een week van haar verkoudheid af en het hoesten en als ze nu bij me schoonmoeder is dan heeft ze altijd traan oogjes dus voor ons was het duidelijk dat het door de kat kwam
haha Ik heb de huisartsen post even gebeld en die zeiden ook dat hij stront verkouden is,het is onlogisch als hij nu al een allergie had ontwikkelt zei die omdat hij zo jong is In iedergeval bedankt meiden voor jullie snelle reactie's We houden hem natuurlijk in de gaten @trotsemama Dat is mijn 1 na ergste nachtmerrie onze poezels weg doen... Ik ben een katten freak... Zou echt door de grond gaan Maar alles voor mijn joey net als jij voor jou kleine! Als hij allergisch zou zijn moeten ze weg heel simpel Ik en hubbie hebben het er er heel vaak overgehad Mijn poepoe is al 8 jaar en ze is mijn babypoes... Het zou erg cruel zijn van het leven als zij en de rest moesten gaan... Ik blijf hopen