@Beheer mag dit topic gesloten worden Ik had gewoon een vraag maar ik wil niet dat het een welles nietes spelletje word
Echt heel jammer dat je stiekem altijd uit bent op getreiter. Met jouw functie had ik je echt wat volwassener ingeschat hoor. @Beheer lijkt me idd beter dat dit idd op slot gaat voordat alles weer los gaat hier. Zo jammer dit.
Pffft,er zal eerder op jouw onvermogen om een grapje te herkennen los worden gegaan dan vaccinaties. Zucht.
Meen je dat nou? Hmm.... dan heb ik niks gezegd en ben ik gewoon heel benieuwd waar het op uit loopt. We gaan het zien, oke?
Waarom stel je niet gewoon de vraag? Ipv vaag doen via pb’s. je zegt ik vind drie vaccinaties veel, om welke gaat het, hoe oud is je kindje en waarom vind je drie prikken veel?
Sorry maar ik kan alleen maar lachen hierom. O ja, en aanvoeren dat het wel heel goedkoop is om mijn functie erbij te halen. Zoals ik al eerder tegen anderen die dit ook deden heb gezegd en nu dus ook tegen jou zeg; ik zit hier in privé tijd. Mijn functie heeft er geen reet mee te maken. Maar dat jij dit nu erbij roept; tja, ook daar kan ik alleen maar om lachen. Vooral ook omdat je niets beters lijkt te kunnen verzinnen dan aannames doen en invulling geven. En beheer erbij te roepen
Bedankt. Zelfs letterlijk eronder zetten dat het een grapje is, is nog niet genoeg ben ik bang Inderdaad vooral dat onvermogen
Ik haal je functie er in jouw geval bij omdat je daar hier op het forum nogal mee ‘te koop’ loopt. Je vind het heerlijk om erover te praten, dus daar hoef ik niets voor te verzinnen
Hoeft inderdaad ook niet. Kans is wel groot dat je nu alleen maar jaknikkers treft. En daar leer je over het algemeen vrij weinig van
Wauw wat zitten hier een stelletje kleuters. Leuk forum Je zit hier toch om elkaar te helpen?! En nu zijn er een paar die alles aan het verzieken zijn Zo jammer dit
Dit bedoelde ik dus. Heel jammer idd. Zodra het woord ‘vaccinaties’ valt zijn er een aantal kleuters die dan denken; ‘yes, we kunnen weer iemand de grond in trappen’.
Lekker offtopic. Maar gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat moet dat een spannende tijd voor je zijn. Hopelijk deze keer wel met een gezond kindje in je armen. ❤