Je moet eens voor de grap Borstvoedingsmaffia zeggen, dan heb je de poppen pas aan het dansen, daar is een topic over vaccineren helemaal niks bij.
Nee het wordt tijd dat ik volwassen word inderdaad Dit is zóóó niet passend bij mijn beroep. Wat wél passend is weet ik niet eigenlijk
Jij bent een kinderhandelaar, want jullie krijgen geld toe als er een kind uit huis word geplaatst trut.
Ik ben vooral benieuwd naar het beroep nu xD je loopt er blijkbaar nog niet te hard te koop mee (vage zin)
Ik ben Jeugdbeschermer/gezinsvoogd. Hulpverlening in het gedwongen kader voor jongeren (minderjarige asielzoekers) tot 18 jaar.
Ik denk dat je dan maar moet gaan opscheppen wat je allemaal koopt met al die bonussen als je weer een kindje uit huis geplaatst hebt. Dat is vast wel geschikt.
Mijn vriend is orthopedagoog in de jeugdzorg en zegt dat je dan juist in je vrije tijd popcorn en wat te drinken mag pakken
Waarom denk jij dat ik een kast van een huis in het centrum van Alkmaar heb Mijn man doet hetzelfde werk dus tel maar op
@Dettol Ik hoop dat je inmiddels antwoord op je vragen hebt gekregen. Omdat dit onderwerp wel erg off topic gaat doe ik deze dicht.