vaccinatietopic

Discussie in 'Over deze site' gestart door tuc, 18 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

En laat ik voorop stellen dat ik absoluut pro enten ben (al dan niet aangepast), maar iemand die dat niet is of twijfelt heeft evenveel recht om hier goede info te geven of te krijgen. Ik wil hiermee niet hen de mond snoeren..maar wel die relschoppers.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik snap.op zich wel dat op een gegeven moment een topic dicht gaat. Maar ik baal er van. Ik wil graag met redelijke argumenten en betrouwbare informatie mensen aan het denken zetten over dit soort onderwerpen. Ik vind de informatie die op sites als vaccinvrij en wanttoknow en niburu gegeven wordt uitermate gevaarlijk. Met logisch nadenken en correcte informatie zullen de meeste mensen met een normale intelligentie dat volgens mij ook best inzien. Maar dan moet je die dingen wel als tegengas kunnen plaatsen voordat een tipic gesloten wordt. De anti-vaccinatie beweging vertoont m.i. duidelijke kenmerken van een secte. Onderschat ze niet! Ik heb dankzij mijn bijdragen over vaccinaties een flinke hetze en leugencampagne tegen mij persoonlijk meegemaakt (o.a. dankzij bianca, de helderse 'healer') waardoor ik geen toegang meer heb tot een aantal facebookgroepen over ouderschap en opvoeden.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Precies!
    Ik vind in de meeste gevallen vaccineren de verstandigste optie, maar ik begrijp best dat er redenen kunnen zijn om tot een andere beslissing te komen
    Maar alsjeblieft. ..niet de top vijf van wetenschappelijk simpel te weerleggen zaken die als een grammofoonplaat herhaald worden. ..autisme, gifstoffen, ziek worden is gezond, het zijn geen erhe ziekten, vaccins werken niet...
    en dan als bewijs de mening van een 19e eeuwse concurrent van Pasteur aanhalen...

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Dames,

Het is zeker niet de bedoeling de discussie hier voort te zetten.

We hebben het topic gesloten omdat we op basis van onze ervaring, met dit onderwerp, een bericht geplaatst hebben in het topic met het verzoek de discussie niet persoonlijk te maken en te discussiëren op basis van het delen elkaars mening en niet het opleggen daarvan. Dit bleek niet te lukken waarop we het topic hebben gesloten.

Wij vinden dat iedereen mee moet kunnen kletsen en zijn/haar mening moet kunnen geven in een onderwerp. Het maakt niet uit of je speciaal daarvoor een account hebt aangemaakt of dat je al een account had op Zwangerschapspagina.nl. Zolang iedereen maar op respectvolle manier meedoet.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina