Veel kinderen hem wel heftig geloof ik. Mijn oudste is best een bikkel dus die heeft zoiets van, het deed wel pijn maar gewoon niet aan denken . Het jongetje voor haar krijste alles bij elkaar, mijn dochter snapte er niets van
Ach mee joh. Mijn zoon heeft ze zonder een krimp gekregen. Maar sommige mensen hebben nou eenmaal een angst voor naalden. Dat is niet specifiek deze vaccinatie.
Het schijnt wel een vervelend gevoel te zijn als ze de bmr (geloof ik) inspuiten, dus dat kinderen daarop reageren snap ik wel. Ook als ze op zich niet bang voor naalden zijn. Maar als je het al spannend vindt, niet zo'n coolio bent en het doet toch wel pijn, dan snap ik wel dat kinderen moeten huilen.
Hier had de oudste een paar dagen een stijve zware arm. Dat vond ze erger dan de prik an sich. Hier krijgen we ergens volgend jaar voor de jongste ookd e oproep. Zal wel jan of feb worden net als vorig jaar
Ik zou even contact opnemen met het jgz en dan kunnen zij vertellen wanneer en waar er weer een prikronde is. Je kunt dan gewoon komen met de oproepkaart. De hpv prik hebben wij niet gedaan.
Hier viel het 100% mee. Of mijn oudste heeft mij echt verbaasd iig. Ik was eigenlijk ook niet van plan om aan de massavaccinatie mee te doen omdat die stress van kinderen vooraf voor haar echt niet te doen is. Maar bij ons werd ingedeeld op alfabet, dus achternamen a-c moesten bv om 13.30, d-f om 14.00uur. Laten wij nu een achternaam met een W hebben. Dus ze was in het allerlaatste half uur aan de beurt 17-17.30. En mijn man is 17.25 naar binnen gegaan, toen was iedereen al klaar De volgende dag alleen last van een zere/stijve arm. Maar de prikken gingen echt prima verder.
Hier doen ze niet meer aan massa vaccinaties. Hier worden de bmr vaccinaties op het consultatiebureau gegeven.
Bij ons gebeurde het ook op het CB, maar wel veel kinderen op hetzelfde tijdstip. We hebben best lang in de rij gestaan. Er kwamen wel huilende kinderen uit de kamertjes, maar zoon gaf geen kik. Nu doet hij dat sowieso al zelden tot nooit, het deed wel echt pijn, zei hij, meer dan hij had gedacht, maar ik zag het niet aan hem.
Over heftig of niet: Valt wel mee- 1 prik levert een stijve arm op inderdaad- goed in beweging houden. Maar hier was het ergste eigenlijk het opjutten en erover praten met elkaar op school . Mijn dochter had zich dus ontzettend druk gemaakt en wilde dus op schoot en moest ook wel huilen met haar 9 jaar - maar dat was meer spanning, dan pijn.
Neuh. Zoontje vond het echt meevallen en is best een mietje haha. Wel werd zijn arm wat stijf aan 1 kant.