Ik plaatste eerder al een vertaalberichtje voor het Engels, maar nu roept mijn man dat het ook naar het Frans vertaald moet worden . Wie spreekt hier goed Frans en wil 6 zinnen voor me vertalen vanuit het NL of Engels?
als ik mij goed herinner wonen Papaver en Fransa/Franca in Frankrijk. Misschien kun je hen een pb sturen?
Ik woon inderdaad in Frankrijk maar aan een (technische) Franse vertaling durf ik me niet te wagen... Mijn specialiteit is Engels. Qua Frans ben ik nog in de 'ontwikkelende fase'
Kun je de tekst hier niet even plaatsen? Zakelijke vertalingen kosten minimaal 16 cent per woord, je man heeft wel een goedkope manier gevonden !
Ik woon ook in FR, maar mijn Frans is nog niet vloeiend. Kan natuurlijk altijd een poging wagen, heb wel contacten sowieso die de taal wel vloeiend beheersen...
Fransa, je hebt PB . Dirksmama, het gaat om 6 korte zinnetjes, het leek me niet de moeite daar een vertaalbureau voor in te schakelen. En mocht niemand hier ons kunnen of willen helpen, dan kunnen we altijd nog naar iets anders zoeken. Helpen is niet verplicht hoor .
Wil wel eens proberen (als het niet te technisch is). Belgjes moeten vlot tweetalig zijn (hmm, hmm) volgens de onderwijplannen.