Mee eens. Topic ging niet meer over vaccineren maar is ontspoord in de gedachtenkronkels van SandraBe, de manier waarop ze haar kinderen opvoedt (arme kinderen ...) en hoe ze alles vanuit overheidswege wantrouwt, niet alleen het RIVM maar ook alle andere veiligheidsadviezen naast haar neer legt. Mocht SandraBe weer ergens op dit forum van leer gaan tegen vaccinaties, dan zal ik er op reageren. Tot die tijd is dit topic een mooie showcase om te laten zien met wie we hier te maken hebben.
Huh is dat zo? Mijn Kids hebben 2 jaar terug nog de waterpokken gehad hoor En zijn daar niet voor gevaccineerd. Die zijn geheel onschuldig en word hier in Dordrecht niet voor gevaccineerd.
Oh my ik zeg dit niet snel maar SandraB kan beter op een hutje ergens in the middle of nowhere gaan leven Kinderen niet naar school laten gaan, niet vaccineren (tot daar nog aan toe ieders eigen keuze) maar dan ook nog lezen dat ze scheit heeft aan de regels van de overheid?? Lijkt wel een volwassene die in haar pubertijd is blijven hangen
Helaas...er zijn er meer zo. Al vraag ik me wel af hoeveel. SandraBe heeft namelijk nogal wat alter ego's.