Pakket versturen naar buitenland? Hoe handig???

Discussie in 'De lounge' gestart door Tinkerbell81, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Hoi,

Ik wil misschien een pakketje versturen naar het buitenland, zet een draagdoek te kool op een facebook site van een draagdoek en merk, maar vraag me af hoe dat allemaal in zijn werk gaat??? Met gegoogled maat kom er niet echt uit...
    Bij andere in hun advertenties hebben ze t ook over fees (douanebelasting denk ik???) en PayPal kosten??
    Argh wie kan mij helpen, het is zo een gedoe dat ik bijna zoiets heb van laat maar zitten...

2. PlatvoetJ

PlatvoetJ Niet meer actief

Ik verstuur ook wel is een pakket naar het buitenland. Volgens mij is het iets duurder dan verzenden in NL (7.95 of 8.95??) Verder werkt het hetzelf op het postkantoor. Die kosten die jij noemt heb ik nog nooit van gehoord.

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    De beslissingen zijn, voor zover ik weet, voor de rekening van de ontvanger. Ik weet allee niet hoe het zit als het gewoon een particuliere verzending is.

Ik bestelde weleens bij Victoria Secret en dan kreeg ik de belasting- en douaneposten erbij.

Ik zou UPS even bellen

4. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Kijk even op de site van post.nl
    Daar staan alle tarieven en voorwaarden.
    Binnen EU vrij eenvoudig hoor.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dan zit je te kijken bij commerciële sites die nieuwe producten verkopen. Zeker wanneer je producten koopt van buiten Europa.

Jij verkoopt als particulier een tweedehandsproduct, dus dan heb je helemaal niets van doen met douanekosten.

Deel Deze Pagina