Nu zijn ze gek geworden bij het CB!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fiene, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Vandaag moesten we met de jongste voor een kennismaking bij het CB.
    Anyway, ook onze oudste (nu anderhalf) was mee, en omdat het regende zei ik tegen hem dat we nu lekker naar huis gingen en dan lekker saampjes in bad om weer warm te worden. Kijkt dat mens me met grote ogen aan en vraagt of ik dat meen, dat we samen in bad gaan. Zij vond dit uitermate zorgelijk en vroeg mij wat mijn bedoeling daarmee was. Uh, nou gewoon gezellig samen in bad.
    Haar mening was dat jongetjes niet met mama in bad horen te gaan, evt met papa maar liefst met geen van beide ouders, zij zouden dit zich later verkeerd kunnen herinneren. Belachelijk naar mijn mening, ik bedoel ik ben zijn moeder! Kijk als ze een jaar of 8 a 9 zijn, ja dan zou ik ook niet meer samen in bad gaan, maar hij is verdorie slechts anderhalf!

Wat denken jullie hiervan?

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Sjemig, wat een onzin. Als jij met je kindje in bad wil, dan gewoon in bad gaan.

3. Niet meer actief

ik vind het belachelijk! tssss.... wat bezielde haar

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wat een belachelijke reactie van he CB, kom op zeg het is je eigen kind en idd als ze wat ouder zijn kan ik me er wat bij voorstellen, maar nu dus echt niet, kom op zeg alsof kinderen hun eigen ouders niet mogen zien.

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ja, dat doe ik ook hoor ;)
    Moet zeggen dat wij alleen voor de vaccinaties bij het CB komen maar ze willen altijd een kennismakingsgesprek.
    Nu gaan we dus voor de vaccinaties naar de huisarts, hier laat ik me nooit meer zien.
    Ze deed het echt voorkomen alsof ik m sexueel misbruikte :cool:

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben zo vaak vroeger met mijn vader onder de douche geweest en ik kan me er helemaal niks van herinneren. Zelfs niet van het verhaal dat ik uitgleed en het eerste pakte wat ik kon grijpen: papa's piemel.

7. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Nou ja belachelijk zeg! Ik en mijn zoontje gaan bijna elke dag samen in bad. Hij is zelfs al 3. Heb hier nooit wat achter gezocht ofzo verder en hij vind het altijd hardstikke leuk zo samen in bad.
    Echt stom dat ze zo reageren zeg.

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Auch :)

Weet je wat nog het ergste was, het was niet zo'n vrijwilliger, nee dit was de kinderarts. Ik zit er sterk over te denken om een klacht in te dienen. Ben wel blij dat mijn man mee was, en dat hij het ook hoorde, want anders ga je denken dat je dingen ziet die er niet zijn.

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Geweldig verhaal! ;)

Kindjes van deze leeftijd leggen toch nog helemaal geen associaties. Ik denk dat deze vrouw, vroeger zelf misbruikt is, anders leg je deze link toch niet.

10. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wat een rare arts zeg. Wij gaan ook regelmatig met ons zoontje van bijna 2 in bad of onder de douche. Gezellig, makkelijk en snel. Langzamerhand begint hij trouwens wel onderscheid te zien, hoor. Afgelopen weekend wilde hij steeds mijn man's 'pielielie' pakken, haha. Die zat dus krampachtig met z'n handen over z'n kruis in bad, hahahaha. Wat het spelletje uiteraard alleen maar grappiger maakte.

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Echt belachelijk, ik ga ook met mijn zoontje van 1.5 in bad. zo af en toe, meestal gaan we samen onder de douche. Ik vraag mij we af hoe zij wil dat wij dat doen. Mijn schoonouders hebben een bad, maar wij niet. En ik kan moeilijk iedere dag daarheen om mijn kind in te bad te doen en hij kan echt niet alleen in de douche. Wat een stom wijf zeg. Sorry dat ik het zeg.

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Tss wat een gezeur van het cb. Wij doen het dus volgens haar/hem ook helemaal fout; hier gaat dochter regelmatig met papa in bad. Ojee morgen zelf maar in bad met haar ;)

13. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Wat een onzin. Wij gingen vroeger ook met mijn ouders in bad. Al kan ik me er niks meer van herinneren.. Het heeft dus niet voor trauma's gezorgd ;) Ik denk eigenlijk dat als je daar heel gestrest mee omgaat. En naaktheid e.d. niet als iets normaals ziet het kind juist daar later last van kan hebben.

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik kan mij ook niet herinneren dat ik met mijn vader onder de douche ben geweest, maar het zal vast wel een keer gebeurd zijn.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Raar raar raar.

Er zijn toch ook mensen die nudisten zijn? Die kinderen zien niet anders.

Erg vreemd.

Ik douche trouwens ook wel met Isabella. Is een meisje, dat snap ik, maar dat is gewoon hetzelfde.

16. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Echt te triest gewoon.....

Mijn dochter van zes gaat nog gewoon met haar vader onder de douche.
    Tuurlijk weet ze dat een jongen (voor haar) een piemel heeft, maar that's it....

Wanneer ze zelf aan gaan geven liever alleen in bad of douche te willen is het vroeg genoeg.....

17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik ben ook zo'n ontaarde moeder!

18. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nou ja zeg :confused:

Ik ga bijna iedere dag met mijn 2 jongens in bad(6 jaar en 7 maanden)

Wij hebben sowieso een hele vrije opvoeding wat dat betreft.
    Wij hebben nooit een deur op slot.

Zelfs mijn oudste dochter van 13 gaat soms samen douchen met haar broertje van 6
    Soms zitten ze zelfs met hun 4-en in bad
    (als ze dat niet meer zou willen is een ander verhaal)

Echt belachelijk van dat CB!

19. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    ja hoor, wat belachelijk zeg!.
    pfff stom w**f
    vind het niet normaal dat ze zoiets zegt tegen je.

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Echt belachelijk!

Ik ga straks lekker met Eva in bad of onder de douche zolang ze dat nog wil en dat had ik ook gedaan als ze een jongetje was geweest. Ik heb met mijn vader gedoucht tot ik een jaar of 7 was. Ik vond het alleen maar leuk en heel normaal. Lijkt me ook goed dat kinderen leren dat het normaal is.

Deel Deze Pagina