Echt zo'n non-argument. Vroeger kwamen deze ernstige ziektes voor, maar nu niet meer doordat bijna alle kinderen worden gevaccineerd. Als we allemaal zo zouden denken komen de ziektes weer terug. Enkelen kunnen nu gewoon kiezen voor niet vaccineren omdat de rest t wel doet en de kans dus klein is dat je kind 1 van de ziektes krijgt. Een vaccinatie is niet onschuldig maar kan je nooit, nooit, nooit vergelijken met ziektes waar je kind aan kan overlijden.
De kinderziektes komen nu minder voor Door betere leefomstandigheden en goede hygiëne. Niet Door de vaccinaties. Want stel jouw kindje is een week geleden ingeënt met de bmr dan kan ze mijn niet gevaccineerde kindje ernstig ziek maken. Dat vergeten veel mensen jammer genoeg. Ik vaccineer mijn Kids op een andere manier. Dit omdat 2 kids van mij elke vaccinatie die ze hebben gekregen kantje boord erdoor hebben gelegen omdat ze de gifstoffen niet konden afbreken in hun lichaampjes Heb erg veel angst gehad ze te verliezen en ze hebben geknokt om te blijven leven. De RIVM heeft ook duidelijk gemaakt dat ze mijn Kids niet meer inenten omdat ze niet verantwoordelijk willen zijn als het verkeerd afloopt. Dus word ze op een andere manier beschermt. Dmv profylaxe met korreltjes.
Dat is niet waar. Het gevaccineerde kind kan uitslag krijgen, maar is niet besmettelijk. Dan zouden we veel vaker epidemieen hebben...
Nou is echt wel waar. De kinderarts en zelfs de cb - arts hebben dat zelf gezegd dat ik uit moet kijken met kindjes die de bmr prik hebben gekregen omdat ze mijn meisje kunnen besmetten. Het staat ook in de bijsluiter van de bmr als je de goede bijsluiter hebt. En ik neem aan dat als de kinderarts en cb -arts dat zeggen het zeker wel zullen weten. Hen het ook extra Nagevraagd bij iemand die research gedaan heeft erna en die beaamt het.
Er staat ook in diezelfde bijsluiter dat het tot op heden gelukkig nooit gebeurd is. Anders zou je op kdv's, tijdens babyzwemmen, in gezinnen of op andere momenten waarop kinderen bij elkaar komen rubella uitbraken krijgen en mogen vrouwen die zwanger zijn van een volgend kind, hun eerste kind op de leeftijd van 14 maanden niet mogen vaccineren als ze zelf nooit gevaccineerd zijn.
Dat klopt maar voor een gedeelte. Kinderziektes komen nu minder voor door verbeterde hygiëne en vaccinaties. Sommige ziekten zijn zo besmettelijk dat een goede hygiëne niet de besmetting kan voorkomen. Daarbij komt dat deze ziekten vaak al besmettelijk zijn voordat de eerste verschijnselen zich voordoen.
Hier worden mijn Kids niet meer ingeënt maar dat komt omdat zij de gifstoffen in hun lichaam niet afbreken met alle gevolgen van dien. Bij dochter van nu 6 mnd is het meer dan 85 % kans dat zij ook zo op de vaccinaties reageerd en ze kantje boort komt te liggen. Daarom hebben we gelukkig nu met de homeopathische profylaxe Bescherming tegen de ziektes.
Deze methode gebruiken wij en hier zitten geen gifstoffen in en hier reageren ze wel goed op godzijdank
Het klinkt allemaal zo erg, gifstoffen. Maar die veroorzaken de ziektes dus die worden in kleine, onschadelijke hoeveelheid ingespoten, anders kan je ook niet beschermd raken. Als je niet inent komen er grote hoeveelheden gifstoffen in het lichaam van t kindje als t ziek word. Dus dat is de keuze die je hebt. Tuurlijk zal iedereen t liefst EN niet vaccineren EN tegen de ziektes zijn beschermd maar dat kan niet. En er zullen altijd een paar uitzonderingen op de regel zijn, maar de meeste kinderen houd er niks aan over behalve een beetje verhoging
Nou ik weet wel zeker. Want de vaccinaties hebben 2 van mijn 4 kids letterlijk op het randje van de dood laten balanceren. Heb me nu 2 jaar lang goed ingelezen na het gebeuren van de vaccinaties bij mijn Kids dat ze kantje boord hebben gelegen. Prop je kind maar vol gifstoffen. Ik heb er mee geleerd wat die vaccinaties met mijn kinderen heeft gedaan. Ze hebben geknokt voor hun leventje. Zelfs zo erg dat het RIVM mijn kinderen dus absoluut niet meer in durven te enten en niet meer willen inenten. Ze hebben ook letterlijk gezegd: de vaccinaties brengen zoveel schade aan jouw kindjes aan dat het voor ons not done is om jou kindjes nog te vaccineren. We willen de dood van jouw kindjes niet op onze geweten hebben en willen niet meer verantwoordelijk er voor zijn. Dus mijn kindjes mogen echt niet meer gevaccineerd worden. Die rot vaccinaties brengen alleen maar schade aan. Heb heel wat dood angsten uitgestaan. Bang dat ze het niet gingen redden. Nee voor mij nu een andere keuze om mijn kindjes te beschermen. De 3 oudste hebben dus alle prikjes al gehad. Daarvan zijn er 2 zo slecht terecht gekomen. Nu alleen de jongste die beschermt moet worden maar dat gebeurd op een veel gezondere manier. Ik zeg voor de mensen die twijfelen: lees je echt goed in wat die vaccinaties met je kindje kunnen doen. Ik gun niemand toe wat er met mijn kindjes is gebeurd. En de angsten doe je krijgt van overleeft mijn kindjes het wel. Ik doe het via deze manier .
Echt een heel bijzonder verhaal, LoveMykids4. Zijn jullie zelf ook niet ingeent? En als jullie op vakantie gaan, zijn daar dan ook alternatieve profylaxes voor? Ik weet wel dat sommigen heftig kunnen reageren op b.v. de vulstoffen (hulpstoffen) die in de entingen zitten. Vooral als je al niet helemaal gezond bent (daarom enten ze geen kinderen die iets ernstigs onder de leden hebben).
Dat is echt een bijzonder verhaal, maar het betekent niet dat vaccins vergif zijn voor iedereen. Er zijn ook mensen die ziek worden van zonlicht, maar dat betekent niet dat we dan allemaal maar onder de grond moeten gaan leven. Dat nare ziektes verdwenen zijn door betere hygiëne en niet door vaccins, is pertinent onwaar. Polio bijvoorbeeld is quasi uitgeroeid dankzij het vaccin, en steekt nu helaas weer de kop op omdat er leugens verteld worden over vaccinaties. Natuurlijk is hygiëne belangrijk, maar soms kan het ook beter. Dankzij vaccins dus.
Normaalgesproken kan een gezonde baby een vaccinatie makkelijk hebben. Jij hebt t over een reactie op de gifstoffen. Deze gifstoffen zijn de veroorzakers van de ziektes waar tegen word ingeent. Dus als je kinderen 1 van die ziektes zou krijgen zou het helemaal fataal aflopen. Je kunt beweren dat de gifstoffen slecht zijn, dat is ook zo maar je kunt nooit beweren dat het slechter is dan het risico dat ze 1 van de ziektes oplopen. En wat ik zei, altijd uitzondering op de regel. Maar over het algemeen moet het immuunsysteem van een "normale", gezonde baby zo'n prik aankunnen. In alle gevallen waarbij een baby ziek word of overlijd na een vaccinatie, spelen er andere zaken mee. De situatie bij jouw kinderen, hoe erg ook, kan je niet vergelijken met het laten vaccineren van een gezond kind
Ik ben zelf wel ingeënt maar ook ik reageerde op de vaccinaties zoals niet de bedoeling was. Toen het met mijn Kids gebeurde kreeg mijn moeder gelijk een dejavu en zei: dit gebeurde vroeger bij jou ook en je belande ook steeds in het ziekenhuis. Ik heb alle kinderziektes ook gewoon gekregen ondanks dat ik ingeënt was. Behalve polio en difterie. Vriendlief heeft ook alle kinderziektes gehad behalve polio en difterie. Die was ook gewoon ingeënt. Wij gaan nooit naar het buitenland. Ik blijf lekker in Nederland. Heb enorme angst voor vliegen met een vliegtuig en als we op vakantie gaan blijven we ook in Nederland. Mijn 2 zonen hebben net als ik een stofwisseling ziekte. Mijn dochter van vandaag 3,5 jaar oud heeft een te snelwerkende schildklier en een hele slechte zwakke afweersysteem en is daardoor erg vaak ziek en heeft ondergewicht. Dus als zij weer een vaccinatie zou krijgen kan haar afweersysteem en immuun systeem en het niet aan. Die leg je dan helemaal lam. Dit ook omdat hij al slecht werkt. De gifstoffen kunnen net als bij oudste zoon niet uit het lichaam verwerkt worden. Dochtertje van nu 6 mnd oud heeft meer dan 85 % kans dat zij ook zo reageert op de vaccinaties. Daarom proberen we haar via de profylaxe te beschermen. Want liever iets dan niets. Ik ben niet bang dat mijn andere Kids mijn jongste aansteken omdat ze ingeënt zijn ook al zijn ze nooit 100 % beschermt. Want ook al zijn ze ingeënt kunnen ze nog de kinderziektes krijgen. Net als ik vroeger en ik ben van 1978.
Ik ben zelf ook gezond maar toch reageerde ik zelf ook zo op de vaccinaties met mijn lichaam. Dus heeft niets met gezondheid te maken want ik was zo gezond als een vis. En toch belande ik ook in het ziekenhuis. En weet je wat het rotte is? Een vaccinatie werkt maar 5 tot 10 jaar. Veel mensen lopen dus nu weer onbeschermd rond. Want zoals iedereen weet zijn ze na je 20 ste jaar al weer uitgewerkt. Dat heeft RIVM tegen mij ook gezegd. Dat helaas de vaccinaties maar 5 tot 10 jaar werken en daarna niet meer. Bij mij heeft alleen de polio en difterie gewerkt blijkbaar want dat zijn de enige 2 ziektes die ik niet heb gekregen
Leg mij maar even uit dan waarom ze in gebieden in NL waar weinig tot niet gevaccineerd wordt ook zo nu en dan uitbraken van Mazelen etc hebben. Volgens mij leven ze daar net zo hygiënisch als in de rest van NL waar wél gevaccineerd wordt!
Je kunt niet alle kinderziektes over 1 kam scheren. De ene is inderdaad bijna verdwenen door betere en hygiënischere omstandigheden, de andere heeft daar niets mee te maken. Ze willen nu ook voor waterpokken gaan vaccineren. Over 10 jaar gaan mensen dus ook zo heftig reageren op moeders die hun kind die enting niet geven want wat ben je dan toch een ontaarde moeder. Ik laat mijn kind niet inenten voor de ziekten die vervelend zijn om door te maken maar niet meer dan dat. Degene die wel heftige gevolgen kunnen hebben zal wel een enting voor gegeven worden. Maar de gewone griep overlijden soms ook mensen en kinderen aan maar daar ga ik ook echt niet voor inenten. Zowieso komt er Het eerste jaar helemaal geen prik in. Dat scheelt al weer in de hoeveelheid die uiteindelijk gegeven moet worden. Anderen stel ik nog verder uit en sommigen gaan helemaal niet gegeven worden...